۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شهیدان یاری‌رسان ما در نگهداری انقلاب هستند

شهیدان یاری‌رسان ما در نگهداری انقلاب هستند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: منافقین و بدخواهان هزینه‌های زیادی را هم به نظام و انقلاب تحمیل کرده‌اند ولی آنها نمی‌دانند که شهیدان ما را در نگهداری انقلاب یاری می‌رسانند.

به گذاری خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در جمع خواهران شهید استان گلستان اظهار کرد: شما خواهران شهدا با صبر و استقامت مثال زدن مشکلات را پشت سر گذاشتید و به منزله حضرت زینب‌های انقلاب اسلامی هستید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه آرزوی من و خانواده‌ام این است که خود را در راه شهدا فدا کنیم افزود: شهدا با همه اخلاص، ایمانی که داشتند خود را فدای انقلاب کردند.

وی تاکید کرد: همانگونه که ما مسلمانان باید در روز پنج نوبت نماز بخوانیم و خواندن نماز هیچ گاه برای ما تکراری و خسته کننده نمی‌شود نیاز داریم به طور مداوم خاطرات و وصیت شهدا را بازخوانی کنیم.

گرزین ادامه داد: شهید اراده خدا بر روی زمین، اسم خدا، وجه الله و ولی الله است، از این روی خاطرات و وصیت‌های او هم همواره شیرین و جذاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شنیدن خاطرات شهدا برای همه ما اتمام حجت است تا همواره به یاد بیاوریم، امنیت امروز کشور چگونه و با نثار چه خون‌های پاک به دست آمده است.

وی با بیان این مطلب که شهدا انتخاب شده خدا، رفیق و نزدیک‌ترین افراد به خدا و ائمه اطهار هستند گفت: شهدا زنده‌اند و همواره حافظ انقلاب و کشور هستند و این ما هستیم که با گذر زمان پیر شده و از این دنیا می‌رویم.

گرزین افزود: منافقین و بدخواهان نظام همواره در تلاشند به کشور ضربه بزنند و هزینه‌های زیادی را هم به نظام و انقلاب تحمیل کرده‌اند ولی آنها نمی‌دانند که شهیدان ما را در نگهداری انقلاب یاری می‌رسانند و آنها هرگز را به جایی نمی‌برند.

وی اظهار کرد: تلاش دشمنان برای نابودی اسلام مشابه کسی است که بخواهد با فوتی نور خدا را خاموش کند.

کد خبر 5498791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha