جنبش حماس:

مقاومت فلسطین برای ناکام گذاشتن طرح های اشغالگران آماده است

مقاومت فلسطین برای ناکام گذاشتن طرح های اشغالگران آماده است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بر آمادگی گروه های مقاومت برای ناکام گذاشتن طرح های اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: قدس فلسطینی و عربی بوده و همچنان هم باقی خواهد ماند و هیچ نیروی ظالم یا شهرک نشین بیگانه نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد.

از سوی دیگر، «عبداللطیف القانوع» دیگر سخنگوی جنبش حماس هم تصریح کرد: راه پیمایی امروز شهرک نشینان صهیونیست موجب نمی‌شود اشغالگران حاکمیتی بر مسجدالاقصی داشته باشند.

وی افزود: رژیم اشغالگر نمی‌تواند بر قدس حاکمیت پیدا کند و مقاومت برای به شکست کشاندن طرح‌های اشغالگران آماده و حاضر است.

القانوع گفت: مقاومت در تمام میادین برای رویارویی با اشغالگران و ناکام گذاشتن طرح‌های آنان از اتحاد میدانی برخوردار است.

سخنگوی حماس ادامه داد: ملت فلسطین امروز صحنه پایداری قهرمانانه مقابل اشغالگران را به تصویر کشید.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش از این هم در واکنش به تازه‌ترین تحولات مربوط به تنش آفرینی جدید صهیونیست‌ها در قدس اشغالی اعلام کرده بود: ممانعت رژیم اشغالگر از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی و یورش نظامیان این رژیم به معتکفان و نمازگزاران داخل آن، به حاکمیت ادعایی تل آویو حتی بر یک وجب از مسجد الاقصی مشروعیت نمی بخشد.

جنبش حماس در ادامه این بیانیه از توده‌های مردم فلسطین که از بامداد امروز در مسجد الاقصی حضور گسترده داشته و در صحن‌های آن اعتکاف و با یورش شهرک نشینان تحت حمایت نظامیان صهیونیست مقابله کردند، تمجید کرد و از آنها خواست تا پایان امروز یکشنبه به این حضور و اعتکاف ادامه دهند تا عربی و اسلامی بودن مسجد الاقصی را به اثبات برسانند.

کد خبر 5502384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha