۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶

معاون سازمان پدافند غیرعامل:

دشمن تلاش ویژه‌ای برای آسیب‌رسانی به صنایع مهم کشور دارد

دشمن تلاش ویژه‌ای برای آسیب‌رسانی به صنایع مهم کشور دارد

بوشهر- معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمن تلاش ویژه‌ای برای آسیب‌رسانی به صنایع مهم کشور دارد که باید برای این تهدیدات آماده باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی صبح دوشنبه در نشست کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیر عامل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای یک موقعیت ژئوپلیتیک تأثیرگذار و پایتخت انرژی کشور و کم حاشیه‌ترین استان در حوزه سیاسی و امنیتی است.

معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: استان بوشهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی و سیاسی، از مزیت ژئواستراتژیک، ژئواکونومیک و ژئوپلیتیک و ریشه‌های جغرافیایی و سیاسی و هویت سازی جدیدی برخورداراست.

محمدی خاطر نشان کرد: جنگ ما جنگ ترکیبی و آمیخته‌ای از جنگ سیاسی، جنگ کلاسیک، جنگ نامنظم، جنگ مجازی، خبررسانی جعلی، دیپلماسی و برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجرپذیری، یورش فرهنگی، ایجاد تضاد دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: سازنده این جنگ تلاش می‌کند با آمیختن روش‌های گوناگون، بیشترین آسیب را در حوزه مختلف به کشور وارد کند و استان بوشهر در خط مقدم این جنگ قرار دارد.

‌معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: وظیفه ما و رسالت کارگروه صنعت، معدن و تجارت، ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های مختلف مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با تهدیدات، شناسایی و طبقه بندی صنایع و مراکز مهم است.

وی تاکید کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت، طراحی و پیش بینی چگونگی تداوم چرخه خدمات ضروری مورد نیاز، در بخش‌های صنایع، معادن و بازرگانی، تدوین دستورالعمل‌های مورد نیاز برای تأمین نیازمندی‌های ضروری مردم در بخش غذا، نان و صنایع مرتبط با آن در شرایط اضطراری، ذخیره سازی اقلام مورد نیاز برای صنایع حوزه غذا و نان و صنایع مربوط به خدمات و نیازمندی‌های ضروری مردم و سامانه‌های تجاری، بازرگانی و معدنی، ساماندهی و حفظ و ارتقا توانمندی‌های تیم‌های اضطراری مورد نیاز برای تأمین مواد غذایی و اقلام مربوط به صنایع مرتبط، پیش بینی و ذخیره سازی مواد غذایی و اقلام ضروری اضطراری است.

کد خبر 5502766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha