۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

پیشنهاد اعتبار۲هزار میلیاردی برای توسعه کشاورزی چهارمحال وبختیاری

پیشنهاد اعتبار۲هزار میلیاردی برای توسعه کشاورزی چهارمحال وبختیاری

فارسان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پیشنهاد داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ساداتی نژاد صبح چهارشنبه در سفر خود به شهرستان فارسان و دیدار با خانواده شهیدان حیدری و بهرامی با بیان اینکه همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم، اظهار کرد: جوانان زیادی برای پیروزی انقلاب و پایداری نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری قطب تأمین پروتئین کشور محسوب می‌شود که باید با توسعه کشاورزی، دامپروری و دیگر بخش‌ها توسعه استان فراهم a,n.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اشتغال زایی در حوزه کشاورزی و دامپروری، تصریح کرد: به منظور توسعه این بخش از استان چهارمحال و بختیاری دو هزار میلیارد تومان اعتبار به صورت بسته پیشنهادی ارائه شده است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه دغدغه‌های مردم در سفر ریاست جمهوری توسط نمایندگان هیئت دولت به صورت میدانی شنیده خواهد شد، گفت: این مطالبات و دغدغه‌ها به هیئت دولت و رئیس جمهور منتقل می‌شود و در راستای رفع مشکلات تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 5510061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha