۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱

امیر سرتیپ الهامی:

ظرفیت نیروی پدافند در استفاده از نخبگان داخلی چشمگیر است

 ظرفیت نیروی پدافند در استفاده از نخبگان داخلی چشمگیر است

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نقش این نیرو در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی بسیار چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو، اظهار کرد: تأثیر قدرت برتر پدافند هوایی در توان بازدارندگی کشورمان در عرصه بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است و امروز پدافند هوایی از کارآمدترین ارکان دفاع ملی در تقابل با بیگانگان به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: توانایی، قابلیت و ظرفیت نیروی پدافند هوایی ارتش در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی که موجب ارتقای قدرت ملی شده، بسیار چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده‌ای ایفا کند.

امیر الهامی با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان در فراتر از مرزهای کشورمان توسط غیورمندان پدافند هوایی با دقت رصد می‌شود، تصریح کرد: کوچکترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می شود.

کد خبر 5514532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha