۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور:

سامانه تقرب پرواز در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس راه‌اندازی شد

سامانه تقرب پرواز در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس راه‌اندازی شد

بندرعباس - مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور گفت:‌ سامانه تقرب پرواز فرودگاه شهدای پرواز۶۵۵ بندرعباس که به دست شرکت‌های دانش بنیان کشور ساخته شده راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرسعید صفی نیا که روز چهارشنبه برای بدرقه زائران سزمین وحی به بندرعباس و هرمزگان سفر کرده در حاشیه آیین بدرقه حجاج افزود: سامانه مذکور پیشرفته‌ترین سامانه‌های دنیاست که در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس عملیاتی شد.

وی با اشاره به هدف سفر خود به هرمزگان ادامه داد: این حضور برای بازدید و نظارت از تجهیزات الکتریکال و مکانیکال و ترمینالی هم است که فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در چند سال اخیر و به‌خصوص در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برنامه‌های خوبی برای تجهیزات الکتریکال و مکانیکال از جمله سامانه روشنایی باند داشته و دارد.

وی اضافه کرد: سامانه روشنایی فرودگاه بوموسی هم در برنامه قرار دارد به اضافه طرح های دیگری هم برای فرودگاه‌های بندرعباس، بندر لنگه و بوموسی داریم و چیزی حدود نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی سامانه‌های الکتریکال، مکانیکال و تکینکال این فرودگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است که این جدای از سامانه‌های سرمایه ای است.

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور ابراز داشت: فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در مقایسه با سایر فرودگاه های بین‌المللی کشور دارای جایگاه خوبی است و ششمین فرودگاه کشور از نظر تجهیزات محسوب می‌شود.

کد خبر 5515592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha