۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵

احتمال بازگشت محرم نویدکیا؛

«ریخت و پاش‌»ها کار دست ساکت داد/ مدیرعامل سپاهان تغییر می‌کند؟

«ریخت و پاش‌»ها کار دست ساکت داد/ مدیرعامل سپاهان تغییر می‌کند؟

هیات مدیره باشگاه سپاهان نسبت به هزینه های زیاد در تیم فوتبال این باشگاه انتقاد دارند و ممکن است این اتفاق منجر به تغییر مدیرعامل زردها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ بیست و یکم بود و یکی از تیم‌های زیر مجموعه باشگاه سپاهان است، هزینه‌های زیادی انجام داد تا بتواند به یک جام برسد اما موفق به این امر نشد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه نیز برای رسیدن به موفقیت هزینه‌های زیادی انجام داد اما تیم فوتبال سپاهان که ویترین باشگاه به شمار می‌رود نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

اعضای هیأت مدیره سپاهان که از ریخت و پاش های زیاد گلایه داشتند تصمیم به تغییر محمدرضا ساکت گرفته اند و ممکن است بزودی مدیرعامل جدید زردهای اصفهانی را معرفی کنند.

حتی عنوان شده که در صورت تغییر مدیرعامل باشگاه سپاهان، احتمال بازگشت محرم نویدکیا به نیمکت این تیم و هدایت زردپوشان اصفهانی وجود دارد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5519093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      8 9
      حرف بیخود اتفاقا تا هوادار نخواهد ساکت جایی نمی رود
    • حسین IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      5 3
      توروخدا برش دارید، ... این اسطوره فریب وغرور رو بردارید
    • مانی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      4 3
      متاسفم برای رسانه هایی که مدام از تیمهای محبوبشون حتی به دروغ تعریف میکنند ولی برای سپاهان خنجر رو از رو بستن و مدام ایجاد شایعه میکنند تا هواداران رو علیه باشگاه کنند! عدالت و حقوق حلال هم آرزوست
    • امیر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 3
      برای همین ساکت ساکت بود
    • radman IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      5 1
      امان ماندن بنویس اولا اگه عوض بشه بخاطر بازنشستگی هستش و دوم راحت و پاش دوتیم حکومتی تهران خیلی بیشتر از سپاهان هستش اون دستشون مستقیم تو خزانه هستش ولی چونکه رسانه در اختیارشان هستش همیشه مظلوم نمایی میکن و طرفداران این دوتیم هم عقلشون گوش و چشمشان هست متاسفانه
    • محمد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 2
      اگه ساکت عوض بشه کلا باید سپاهان از لیگ انصراف بده تا سیاست سیاستمداران همچنان یکه تازی کند برای ورزش
    • مانا IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      4 5
      این بنده خدا دنبال نام و نشان است و از آن روز در فدراسیون هر کار دلش می‌خواست با تیم اصفهانی شان می‌کردند و کسی از آنها بازخواست نکرد الان هم در سپاهان بریز و بپاش می‌کند!
    • عدالت IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      2 2
      بله این پول هاحق ماکارگرا فولادمبارکه سپاهان هست خرج بازیکن میکنن باشگاه بازیکن ۸تا۱۰میلیاردی میخره ۴۰میلیاردوبازیکن ۲و۳و۴میلیاردی میخرن ۲۰تا۲۵ و۱۵میلیاردمثلا مغانلو۷۰۰هزاردلارمیشه ۲۱میلیاردفقطرضایت نامش و۲۵میلیاردهم قراردادش فقط یه بازیکن ۴۶میلیارددراومده به پاشون همین بازیکن ۴۰هزاردلارنیم فصل اومد