۱ تیر ۱۴۰۱، ۷:۳۶

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ایلام:

وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر ایلام ساماندهی می شوند

وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر ایلام ساماندهی می شوند

ایلام-رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ایلام گفت: به زودی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر ایلام ساماندهی می شوند.

محراب غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور دستفروشان، وانت بارهای میوه فروش در ورودی و خروجی‌ها، میادین و معابر اصلی باعث مخدوش شدن سیمای شهر و ترافیک شده است.

وی افزود: شهرداری در راستای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در این موضوع ۲ مرکز و جایگاه برای استقرار ساماندهی و جایگاهی برای میوه فروشان و وانت بارها و نیز مشاغل سیار سطح شهر درنظر گرفته است که مرکز شماره یک آن در بلوار مدرس شهر ایلام و مرکز شماره دو در بلوار شهید سلیمانی روب روی خوابگاه کوثر دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: اعتبار لازم در این راستا درنظر گرفته شده، قصد داریم با ایجاد تبلیغات و نیز استقرار سیستم‌های موردنیاز از جمله سیستم روشنایی، نصب بنر و خط کشی این وانت بارها را در جایگاه‌هایی در نظر گرفته شده استقرار دهیم.

وی گفت: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد این دو مرکز و استقرار ساماندهی کمکی به معیشت این قشر زحمتکش کرده باشیم، ما می‌خواهیم که به کمک این وانت بارهای میوه فروش و حتی مراکزی که در سطح شهرداری هستند میوه و تره بار با ارزان‌ترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده انتظار می‌رود ما بتوانیم در طی یک ماه آینده وانت بارها را در این دو جایگاه مستقر کنیم.

کد خبر 5520568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha