۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

شهرداراردبیل مطرح کرد؛

آغاز ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اردبیل

آغاز ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اردبیل

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش با تعیین محل استقرار در نقاط مختلف شهر به زودی آغاز می‌شود.

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اردبیل اظهار کرد: با هدف جلب رضایت مردم، پیشگیری از سد معبر و کاهش ترافیک شهری با تعیین محل استقرار در نقاط مختلف شهر تمامی وانت بارهای میوه‌فروش در اردبیل از سطح شهر جمع‌آوری و به مکان مشخص منتقل می‌شود.

وی به همکاری راهنمایی و رانندگی در این خصوص اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۷۰۰ وانت و نیسان میوه‌فروش در سطح شهر اردبیل شناسایی شده و موجب ترافیک و اختلال در تردد شهروندان می‌شوند که ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل با تاکید بر لزوم همکاری وانت‌های میوه‌فروش برای اجرای این طرح تصریح کرد: وضعیت موجود وانت بارهای میوه فروش مشکلاتی از قبیل ایجاد ترافیک، مشکلات اجتماعی و همچنین بی نظمی در منظر شهری ایجاد کرده که با طرح یاد شده تمامی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

صفری با بیان اینکه این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح شهر است، گفت: نوسازی دستگاه اتوبوس دیگر گام شهرداری برای توسعه فضای شهری است که تاکنون ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اتاق مرکز کنترل ترافیک شهرداری اردبیل با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف به بهره‌برداری رسیده و هم اکنون منتظر اعلام کد جریمه از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم تا شاهد کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر با اضافه شدن دوربین‌های جدید باشیم.

کد خبر 5920636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      شهردار محترم اگراین سامان دهی صورت پذیرد یکی از معضلات بزرگ شهر حل خواهد شد
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام واقعا خیلی شلوغ شده وسط خیابان دوبله خواهش میکنیم زودتر برای ساماندهی اقدام فرمایید تا ۴۰ درصد جلی ترافیک باز شه
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      0 0
      فقط شعار میدن نمیتونن
      • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
        0 0
        اون کار تبریز هست یه دفعه جمع کرد اقای شهردار اگه نمیتونی ساماندهی بدی کنار بنشین بزار کار بلد بیاد سر کار واقعا افتضاحه خیابانها