۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰

مصادف با هفته قوه قضاییه؛

اولین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی برگزار می شود

اولین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی برگزار می شود

به مناسبت هفته قوه قضاییه اولین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی با حضور کارشناسان ارشد قضایی و مهمانانی از قوه مجریه و مقننه برگزار می شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دوره تحول و تعالی مصادف با هفته قوه قضاییه اولین همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی را در ۴ محور اسناد، املاک، فناوری اطلاعات و بهسازی و مدیریت عمومی برگزار می نماید.

تاکنون بیش از یک هزار و سیصد ایده به دبیرخانه دائمی همایش واصل شده است که از تعداد ۱۳ نفر به عنوان ایده پرداز ممتاز در روز همایش تقدیر و از تعداد ۲۷ نفر ایده پرداز برتر متعاقباً از طریق ادارت کل مربوطه تقدیر به عمل خواهد آمد و در نهایت تمامی ایده ها در قالب کتاب چاپ می شود.

گفتنی است همایش با حضور مسئولان ارشد قضایی و مهمانانی از قوه مجریه و مقننه و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار می شود.

لازم به ذکر است افرادی که تمایل به ارتباط برخط در این همایش را دارند، می توانند از طریق لینک http://vm.ssaa.ir/hamayeshidea همایش را به صورت زنده دنبال کنند.

محل این همایش تهران، خیابان فیاض بخش، ضلع شمال شرقی پارک شهر، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و زمان شروع همایش ساعت ۸:۳۰ است.

کد خبر 5522991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha