۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۷

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج خبر داد؛

پلمب تالار عروسی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سنندج

پلمب تالار عروسی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سنندج

سنندج- رئیس مرکز بهداشت سنندج از پلمب یک واحد تالار عروسی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تهدید سلامت عمومی توسط بازرسین بهداشت محیط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد شاه ویسی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از بیمارستان‌های سطح شهر و مراجعه چند نفر با علائم تهوع، استفراغ، شکم درد و بی اشتهایی به بیمارستان، و همچنین با توجه به شرح حال گرفته شده از بیماران مشخص شد، منبع شیوع، استفاده از آب غیر بهداشتی در تالار عروسی بوده است.

وی افزود: بلافاصله پس از اولین گزارش، تیم بهداشت محیط اعزامی از تالار بازدید به عمل آورده و نمونه برداری از آب چاه مصرفی و اقدامات ضروری دیگر انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت سنندج اظهار کرد: با توجه به تأکید و حساسیت ویژه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به بررسی موضوع، محل تالار به علت داشتن نواقص بهداشتی، به ویژه مشکل تأمین آب بهداشتی و سالم، به مراجع قضائی معرفی و دستور پلمپ آن اخذ شد.

وی افزود: محل تالار روز جمعه مورخه سوم تیرماه ساعت ۲۳ با حضور مسئولین بهداشت و حقوقی پلمب شد و تا رفع نواقص بسته خواهد بود.

شاه ویسی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه علائم بیماری و موارد مشکوک از این قبیل موارد در سریع‌ترین زمان ممکن مراکز نظارتی و بهداشتی را در میان بگذارند تا از گسترش این عوامل جلوگیری شود.

کد خبر 5524240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha