۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶

مدیر بنیاد مسکن گرمی خبر داد؛

پیگیری جدی «نهضت ملی مسکن» در گرمی

پیگیری جدی «نهضت ملی مسکن» در گرمی

گرمی- مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی مغان گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه « نهضت ملی مسکن» در شهرستان گرمی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

محمدعلی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه «نهضت ملی مسکن» در شهرستان گرمی به صورت جدی پیگیری می‌شود و در تلاش هستیم تا با رفع مشکل متقاضیان در تأمین مبلغ اولیه این عملیات را سرعت بیشتری بدهیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شروع واحدهای مسکونی به صورت گروه ساخت با تکمیل آورده‌های اولیه متقاضیان اجرایی خواهد شد، افزود: علاوه بر پیامک ارسالی به تمام ۳۱۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن، در مرحله تماس تلفنی و دیدار حضوری با متقاضیان هستیم که سریعاً نسبت به آورده اولیه اقدام نمایند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی مغان بیان کرد: در مجموع یک‌هزار و ۶۶۵ نفر ثبت‌نامی طرح نهضت ملی مسکن را در گرمی شاهد بودیم که یک‌هزار و ۳۵۵ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده و از این تعداد ۲۵۳ نفر اقدام به تشکیل پرونده کردند.

رحیمی همچنین به اخذ دستور واگذاری یک قطعه زمین برای یک نفر را در شهرک ولیعصر در قالب «نهضت ملی مسکن» اشاره کرد و ادامه داد: این قطعه زمین با آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان و با وام ۳۰۰ میلیون تومان با باز پرداخت بیست ساله در اختیار اهالی گرمی و جوانان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه افرادی که از ثبت نام در «نهضت ملی مسکن» جا مانده اند، از تاریخ ۱۵ تیرماه امکان ثبت نام مجدد فراهم خواهد شد، افزود: هیچ مشکلی در تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح وجود ندارد و امیدواریم با تدبیری مناسب افراد فاقد سرپناه در دولت سیزدهم بتوانند سرپناهی شایسته پیدا کنند.

کد خبر 5531622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      1 0
      روسای محترم بهتر میدونین شهرک ولیعصر و ملت ب هیچ وجه نمیخوان چرا اصرار دارین تو شهرک بسازین وقتی مسکن قبلی هم‌ک ساختین اکثر خالیه اینهمه جای خوب داخل شهر یکم بخودتون بیاین