۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴

سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان:

۳ معلم استان سمنان برگزیده جشنواره مولفان کشور شدند

۳ معلم استان سمنان برگزیده جشنواره مولفان کشور شدند

سمنان- سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دومین جشنواره معلمان مؤلف و انتخاب «کتاب سال معلم» با تقدیر از سه معلم مولف برگزیده استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شاه حسینی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به موفقیت سه معلم استان در جشنواره کشوری تألیف، تاکید کرد: دومین جشنواره معلمان مؤلف و انتخاب «کتاب سال معلم» به منظور معرفی و حمایت از آثار و تولیدات معلمان کشور برگزار و سه اثر از معلمان مؤلف استان در جمع برترین‌ها بود.

وی از تجلیل سه معلم استان سمنان خبر داد و افزود: کتاب «جعبه ابزار رفتار درمانی- شناختی برای کودکان و نوجوانانCBT » تألیف مریم خلیلی نژاد از دامغان، کتاب «تصویر هنری در ادبیات قرآنی» نوشته حسن علی شربت دار از سمنان و کتاب «تواضع؛ چیستی، چرایی، آثار و راه‌های دستیابی» اثر محمدحسین خیرالدین از سمنان در جمع برترین‌های کتاب سال معلم قرار گرفتند.

سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان: بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان مؤلف، تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه فرهنگیان و استفاده از آثار فرهنگیان در جشنواره‌های کتابخوانی آموزش و پرورش برگزار شد.

شاه حسینی با بیان اینکه حمایت از تولیدات معلمان مؤلف نیاز امروز جامعه است، ابراز کرد: دومین جشنواره معلمان مؤلف و انتخاب «کتاب سال معلم» زمینه سازی برای توسعه فرهنگ مکتوب و تجربه نگاری تربیتی در بین فرهنگیان و حمایت مادی و معنوی از معلمان مؤلف برگزیده را نیز دنبال می‌کند.

کد خبر 5541705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha