۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷

رئیس بنیاد مسکن:

۲۲۰ واحد مسکونی در اندیمشک در حال ساخت است

۲۲۰ واحد مسکونی در اندیمشک در حال ساخت است

اندیمشک - رئیس بنیاد مسکن با اشاره به عملیات اجرایی ۲۲۰ واحد مسکونی در اندیمشک گفت: تا پایان ۱۰ ماه آینده فاز نخست نهضت مسکن ملی در اندیمشک تکمیل و تحویل شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر امروز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم در زمینه ساخت مسکن و تأمین نیاز شهروندان با بهره‌گیری از کلیه امکانات برنامه جدی دارد.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن، افزود: ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر اندیمشک در حال برنامه ریزی است و در فاز نخست این طرح با احداث ۲۲۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پیش بینی می‌شود تا ۱۰ ماه آینده مرحله نخست طرح مسکن در شهر اندیمشک تکمیل و این واحدهای مسکونی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسکن ملی شهر اندیمشک با ظرفیت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه کوی جمهوری (کوی نیرو) و در زمینی به مساحت هشت هکتار در حال احداث است.

حضور در شهرک مسکونی دوکوهه و بخش الوار گرمسیری بخش دیگر از سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان اندیمشک بود.

پرداخت تسهیلات کم بهره به روستاییان برای بازسازی واحدهای مسکونی، آسفالت مناطق روستایی، بررسی روند بهسازی و جدول گذاری معابر روستاها در شهرستان اندیمشک از جمله دیگر بخش‌های سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان اندیمشک بود.

کد خبر 5549950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha