جنبش جهاد اسلامی:

مقاومت فلسطین، آماده مقابله با دشمن در حمایت از مسجدالاقصی است

مقاومت فلسطین، آماده مقابله با دشمن در حمایت از مسجدالاقصی است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت از مسجدالاقصی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت هر لحظه آماده رویارویی با دشمن در راستای حفاظت و حمایت از مسجدالاقصی است.

وی افزود: نبرد «شمیشر قدس» به علت یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران به وقوع پیوست و این شمشیر همچنان آماده مقابله با دشمن است.

این رهبر فلسطینی اظهار داشت: نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد، دشمن به دنبال یهودی سازی قدس اشغالی است اما ملت فلسطین قاطعانه در برابر طرح‌ های شوم صهیونیست ها و تلاش‌های آنها برای یهودی ‌سازی سرزمین فلسطین ایستاده است.

خالد البطش با تاکید بر ضرورت حضور گسترده و پر رنگ فلسطینیان در مسجد الاقصی، خواستار حمایت امت های اسلامی و عربی از مسجد الاقصی و مقاومت شهروندان قدس اشغالی شد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت وجود تحرک مردمی گسترده در کرانه باختری و سرزمین‌ های اشغالی ۱۹۴۸ جهت دفاع از هویت بیت المقدس اشغالی و ممانعت از تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی، از تشکیلات خودگردان خواست تا از اتحادیه عرب و سازمان ملل درخواست برگزاری نشست فوری در خصوص اقدامات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی را مطرح کند.

این رهبر فلسطینی تاکید کرد که صحنه‌ های مربوط به نبرد شمشیر قدس و ضربات سخت مقاومت به اشغالگران همچنان در ذهن صهیونیست ‌ها باقی مانده است.

کد خبر 5602646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha