۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور:

مدیریت افکار عمومی را نمی توان رها کرد

مدیریت افکار عمومی را نمی توان رها کرد

شیراز - معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مدیریت افکار عمومی از جمله فضاهایی است که باید روی آن کار شود و نمی‌توان آنها را رها کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله کریمی در آئین نکوداشت پدافند غیر عامل در شیراز بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی خارجی در زمان شهادت سردار سلیمانی به مردم اجازه نمی‌دادند که دلنوشته‌ها، تصاویر و مطالب خود را منتشر کنند و به اشتراک بگذارند به این بهانه که این مطالب و تصاویر ترویج خشونت است اما در مقابل می‌بینیم که به شکل گسترده اغتشاشات را پوشش می‌دهند.

کریمی اظهار کرد: در جریان حادثه اخیر تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز که در آن ۱۳ تن از هموطنان مان به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند مانع اطلاع رسانی در خصوص این حادثه و شهدای آن شدند اما در همین شبکه‌ها به انواع اقدامات و فعالیت‌های مروج خشونت از جمله ساخت انواع کوکتل مولوتف به راحتی اجازه پخش می‌دهند.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بنابراین مدیریت افکار عمومی و مدیریت در فضای تهدیدات مردمی از جمله فضاهایی است که باید روی آن کار شود و این بیانگر قدرت رسانه و شبکه‌های اجتماعی است که نمی‌توان آنها را رها کرد.

کد خبر 5620496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha