تشدید تظاهرات علیه انتخابات فرمایشی آل خلیفه

تشدید تظاهرات علیه انتخابات فرمایشی آل خلیفه

تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد.

تظاهرکنندگان خواستار تحریم این انتخابات شدند.

تظاهرکنندگان در الدراز بحرین خواستار تحریم انتخابات صوری و عدم مشارکت در آن شدند و آنرا در راستای تامین منافع آل خلیفه و عادی سازی با دشمن صهیونیست دانستند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پلاکاردهایی در محکومیت برگزاری انتخابات و نیز تصاویر رهبران اپوزیسیون دربند آل خلیفه حمل کردند و خواستار آزادی فوری همه زندانیان سیاسی شدند.

بر روی پلاکاردهای نوشته شده بود:« گزینه ما تحریم است با رای خود عادی سازی کن»، « به خاطر بحرین شرکت نمی کنیم»، « هرکه در این انتخابات شرکت کند از مردم نیست»، « زندانیان بحرینی را نجات دهید»، « زندانیان در خطر هستند آنها را فورا آزاد کنید»، « زندانیان را از مرگ تدریجی نجات دهید»، « به نمادهای ما نزدیک نشوید»، « لبیک بابازداشت شده».

لازم به ذکر است که بحرین در تاریخ ۱۲ نوامبر شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی خواهد بود. این درحالی است که ده‌ها هزار نفر از مردم این مجمع الجزایر به دلیل تحریم انتخابات سابق از شرکت در انتخابات آتی محروم شده‌اند و برخی از گروه‌های سیاسی نیز قصد تحریم آن را دارند. برگزاری این انتخابات برای پادشاه بحرین بسیار مهم است و او شخصا به موضوع برگزاری موفقیت آمیز انتخابات آتی ورود کرده است؛ چراکه قصد دارد از این انتخابات بهره برداری سیاسی کرده و رهبران ادیان جهان به ویژه پاپ فرانسیس که از تاریخ ۳ تا ۶ نوامبر جهت شرکت در نشست رهبران ادیان جهان وارد بحرین می‌شوند را متوجه این انتخابات کرده و چهره‌ای دموکراتیک از بحرین ارائه دهد.

کد خبر 5622996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha