۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل تاکید کرد؛

شناسایی و رفع موانع جذب سرمایه‌گذار در اردبیل

شناسایی و رفع موانع جذب سرمایه‌گذار در اردبیل

اردبیل-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: موانع جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی در اردبیل شناسایی و رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یعثوب نژادمحمد شامگاه یکشنبه در سی امین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با تشریح اهمیت جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان اظهار کرد: موانع جلب و جذب سرمایه‌گذاری به خصوص سرمایه‌گذاری خارجی در اردبیل شناسایی و رفع می‌شود.

وی افزود: متقاضیان و هیات‌های سرمایه گذاری خارجی که در استان حضور می‌یابند، باید در اسرع زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات احتمالی آنها اقدام شود تا زمینه برای جذب سرمایه‌گذار بیشتر فراهم شده و در نتیجه منجر به کاهش بیکاری و افزایش رونق اقتصادی استان شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به مساعدت برای راه‌اندازی کارخانه تولید خوراک دام و احداث کارخانه آجرسازی در روستای روح کندی بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: مقرر شد زمین مورد نظر برای طرح احداث این کارخانه در نظر گرفته شده و دستگاه اجرایی متولی طرح، نسبت به صدور مجوز اولیه و همچنین انجام استعلامات، اقدامات لازم اعمال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه بعد از رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان سرمایه‌گذاری، قوانین و مقررات محل کسب و کار شناسایی شده شامل ممنوعیت احداث جایگاه سوخت و مجتمع خدماتی و رفاهی در حاشیه ضلع خارجی کمربندی و کنارگذرها، بازنگری در قوانین و مقررات بازنشستگی سخت و زیان آور و بیمه بیکاری و تکراری بودن استعلامات و در نتیجه طولانی شدن فرآیند صدور مجوز و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران شهرک‌های کشاورزی استان و پیشنهاد حذف استعلامات در مرحله بعد از اتمام مطالعات مورد نقد و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

کد خبر 5626127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha