۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

رئیس شورای شهر یزد:

۵۰ درصد درآمدهای شهرداری یزد وصول شد

۵۰ درصد درآمدهای شهرداری یزد وصول شد

یزد- رئیس شورای شهر یزد گفت: در نیمه نخست امسال، ۵۰ درصد درآمد مصوب شهرداری یزد مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به وصول ۵۰ درصدی درآمد شهرداری در نیمه نخست سال اظهار داشت: این اتفاق برای نخستین بار در طول سال‌های گذشته افتاده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد تمام تلاش خود را به کار بسته که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند، گفت: در این دوره مدیریت شهری پروژه‌های نیمه تمام بسیاری به بهره‌برداری رسید و در کنار تمام اقداماتی که از این دست صورت می‌گیرد، باید پروژه تأثیرگذار جدیدی در سطح شهر رخ دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد، عملکرد شهرداری در مدیریت خسارت‌های سیل را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با این وجود لازم است که در بحث سیما و منظر شهری و نصب المان‌های مناسب هم اقدامات خوبی صورت گیرد.

سیفی با بیان اینکه بحث ترافیک در سطح شهر یزد به صورت جدی مشکل‌ساز شده است، عنوان کرد: در ساعت‌های زیادی خیابان‌های شهر یزد به شدت با ترافیک سنگین روبرو می‌شود.

وی بیان کرد: اگر واقعاً نیاز به ایجاد معابر جدید برای رفع این مشکل وجود دارد یا نیاز به پروژه‌های بیشتر در زمینه اصلاح هندسی تقاطع‌ها وجود دارد باید اقدام لازم صورت پذیرد تا این مشکل مردم برطرف شود.

سیفی با اشاره به آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد گفت: سال گذشته اقدامات و زحمات بسیار زیادی صورت گرفته بود و شهر یزد از لحاظ نظافت زبانزد خاص و عام شده بود.

وی تصریح کرد: با این وجود انتظار می‌رود که امسال برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز با کمیت و کیفیت بسیار بالاتر انجام شود تا رضایت هرچه بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود.

کد خبر 5631635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha