۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲

استاندار بوشهر:

مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان بوشهر رفع شود

مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان بوشهر رفع شود

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر تخصیص ۱۵ درصد منابع بانکی به بخش کشاورزی گفت: انتظار می‌رود با تلاش مضاعف، مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی و تولیدی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه کسب و کار و بهبود وضعیت اشتغال در استان را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار شد و اضافه کرد: حمایت و حل مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار این استان در عرصه تولید محصولات زراعی، باغی، صیفی و سبزی‌جات و تأمین امنیت غذایی بیان کرد: نوسازی و جایگزینی نخیلات کم بازده در اراضی باغات استان بوشهر از برنامه‌های مهم است.

وی خواستار حمایت و حل مشکلات اعتباری تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: تخصیص ۱۵ درصد منابع بانکی به بخش کشاورزی استان بوشهر الزامی است.

محمدی‌زاده تمدید اعتبار پروانه کسب و کار و تولید با حذف استعلام را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید راهکاری طراحی شود تا با مقررات‌زدایی برای بهبود فضای کسب و کار فرایند مجدد اخذ استعلام در تمدید پروانه‌های این عرصه حذف شود و یا به حداقل برسد.

وی کوتاه شدن فرایند صدور پروانه کسب و کار را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای کشاورزان در عرصه‌های مختلف سبزی، صیفی و زراعی بذر محصول است باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه تولید بذر در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر حمایت از بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز آنان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی برای حمایت از بخش کشاورزی در اولویت قرار بگیرد.

کد خبر 5631858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha