۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۲۴

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران و جانیان است

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران و جانیان است

اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مطالبه مردم را برخورد قاطع با اغتشاشگران به خصوص آنهایی که جنایت کردند، دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: حادثه روز گذشته همه ما را متأثر کرد و مجدداً شهادت هفت نفر از مردم و حافظان امنیت را به همه به ویژه خانواده‌های این افراد تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: پنج نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند و خدمات عالی به این افراد ارائه شده که خوشبختانه خطر از سر این مصدومان گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: از سه مصدوم بستری در بیمارستان امام (ره) اهواز نیز عیادت خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و بیش از ۴۰ سال است که هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام داده‌اند اما به تعبیر حضرت آقا نتوانسته‌اند.

وی افزود: قطعاً ملت ایران اسلامی از مسائل اخیر عبور خواهد کرد. مردم در صحنه هستند اما مطالبه همه مردم این است که با اغتشاشگران به ویژه آنهایی که جنایت کردند و قاتل هستند، برخورد قاطعی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و مأموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه تروریستی هستند.

کد خبر 5634537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جعفری IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      7 0
      جناب ماهم انتظار داریم جنایتکاران به سزای عملشون برسند به عنوان یک مردم نه مخالف هستیم نه تجزیه طلب ویک مطالبه اصلی داریم ظاهرا شما فراموش کردید دیگر نمیشه زندگی کرد با این گرانی .
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      0 4
      هرچه زوداعدام کنیداین وطن فروشهارا