۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۹:۲۳

نماینده دامغان در مجلس:

۵ طرح ورزشی دامغان ردیف بودجه گرفت

۵ طرح ورزشی دامغان ردیف بودجه گرفت

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان پنج طرح ورزشی در این شهرستان ردیف بودجه گرفت، گفت: مرمت و بازسازی استادیوم حمزه از جمله این طرح‌ها است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دیدار خود با معاون وزیر ورزش و جوانان در راستای تأمین اعتبارات طرح‌های ورزشی نیمه تمام در دامغان خبر داد و ابراز کرد: تأمین بودجه تکمیل زمین فوتبال و سالن شهید سلیمانی (البرز شرقی) مجموعه ورزشی انقلاب دامغان از جمله طرح‌های این دیدار بود.

وی با بیان اینکه مجموعاً پنج طرح ورزشی در این دیدار بودجه گرفتند، افزود: تأمین اعتبار تکمیل پروژه‌های زمین چمن مصنوعی دیباج، مهماندوست، مسکن مهر و کلاته یکی دیگر از مصوبات دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان بود.

نماینده دامغان در مجلس همچنین از تأمین بودجه دو زمین مینی چمن جدید برای دامغان خبر داد و گفت: این زمین‌ها با هدف توسعه ورزش همگانی و استفاده جوانان و نوجوانان مستعد دامغانی اجرا خواهد شد.

علیزاده برمی با بیان اینکه برای مرمت و بازسازی استادیوم ورزشی حمزه نیز بوده‌ای در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برای به‌کارگیری نیروی نگهبان برای مجموعه‌های ورزشی حمزه و انقلاب دامغان نیز اعتباراتی مصوب شده که به ارتقای سطح ورزشی شهرستان کمک خوبی خواهد کرد.

وی در ادامه از موافقت وزیر اقتصاد و دارایی با ارتقای رتبه اداره امور مالیاتی شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: با این دستور، اداره امور مالیاتی دامغان، به سطح معاونت ارتقا یافته و با ادارات شهرستان‌های سمنان و شاهرود هم‌رتبه شده است.

نماینده دامغان در مجلس درباره مزیت‌های این مصوبه گفت: افزایش اختیارات برای بخشودگی مالیاتی نظارت بهتر برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی در کنار افزایش پرسنل برای بهبود خدمات‌دهی از جمله مزیت‌های این ارتقا محسوب می‌شود.

کد خبر 5659183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha