۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶

دبیر هیئت حل اختلاف شوراهای مازندران مطرح کرد؛

سلب عضویت دائمی یک عضو شورای شهر محمودآباد

سلب عضویت دائمی یک عضو شورای شهر محمودآباد

ساری- دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی مازندران از سلب عضویت دائم عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد به دلیل اهانت و توهین به خانواده های محترم شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی بعد ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز تمامی اعضای این هیئت به سلب عضویت دائم مرتضی زارعی عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد رأی دادند.

علیخانی همچنین در مورد تخلفات این عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد مبنی بر اهانت، فحاشی، و توهین به خانواده‌های محترم شهدا افزود: در جلسه امروز هر ۵ عضو این هیئت به سلب عضویت دائم مرتضی زارعی عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد رأی دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به محتویات پرونده، بحث و تبادل نظر، تحقیقات انجام شده و استماع توضیحات مشتکی عنه، اعضای این هیئت با ۵ رأی قطعی مشتکی عنه را مستند به بند ۸ ماده ۹۲ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به سلب عضویت دائم از شورا محکوم کردند.

کد خبر 5663937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      غلط کرده، یعنی غلط اضافه کرده،، ضمناً این عضو بی کفایت سابق باید از مردم و همه خانواده های شهدا عذرخواهی هم بکند!!!
    • کهنه سرباز خمینی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      0 0
      متاسفانه در زمان تائید صلاحیت افراد بدلیل جو حاکم بر جامعه در ات زمان معلوم نیست اکثر اعضای شورای شهر چگونه تائید شدند که نتیجه آن میشود این .خون شهدا افراد منافق را رسوا می کند .اگر مردم نتوانند کاری بکنند شهدا خودشان این افراد نفوذی را رسوا خواهند کرد .نفوذی ها بد جوری در ارکان نظام رخنه کردند.