۹ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

عملکرد مسئولین مطابق با مطالبات ولایت فقیه باشد

عملکرد مسئولین مطابق با مطالبات ولایت فقیه باشد

ساوه- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف، خواسته‌ها و اقدامات همه مسئولین باید هماهنگ و مطابق با مطالبات رهبری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه ساوه گفت: امتحان به عنوان یک سنت الهی شامل همه اقوام، ایرانی، غیر ایرانی، اصلاح طلب و اصولگرا و ائمه بوده مهم این است مثل ائمه از این امتحان کارنامه قبولی بگیریم.

وی افزود: فتنه‌ها یک امتحان الهی است از اوایل انقلاب در مسائل اجتماعی فتنه‌های مختلفی داشتیم اگرچه بسیاری از نفوذی‌ها و عوامل داخلی به این فتنه‌ها دامن زدند و در امتحان الهی مردود شدند اما به برکت ولایت فقیه این فتنه‌ها خنثی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: جامعه‌ای که ولایت فقیه دارد باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند و امروز تکلیف همه مسئولین است خواسته‌ها و اقداماتشان هماهنگ و مطابق با مطالبات رهبری باشد.

وی بابیان اینکه رمز پیروزی در گروه حمایت از ولایت فقیه است، گفت: مطمعنا محروم بودن و فاصله گرفتن از ولایت فقیه سرنوشتی همانند کشورهای همسایه شاهد بودیم.

حجت الاسلام آقا تهرانی گفت: کشورهای قدرتمند و توانمند دشمن دارند و این یک مسئله طبیعی است اما با انسجام درونی بی تأثیر خواهد بود در صورتی که عوامل درونی و نفوذی در دامن زدن به این دشمنی‌ها باشند قطعاً برخوردها متفاوت خواهد بود.

وی اضافه کرد: مسؤلین باید هوشیار باشند با عملکردشان به ولایت و مردم خیانت نکنند، اگرچه شاهد تخریب جایگاه ولایت فقیه از سوی برخی عوامل نفوذی هستیم اما به گواه میلیون‌ها نفر داخلی و بیگانه رهبری حکیم، فقید، شجاع، مردمی و مرد داریم وجود ایشان باعث اقتدار و موفقیت جامعه ماست.

آقاتهرانی افزود: شخصیت بزرگ مانند شهید سلیمانی که مالک اشتر امروز هستند در جامعه کم نداریم فقط باید نسبت به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن که تلاش می‌کند این سرمایه‌ها دیده نشوند هوشیار باشیم.

کد خبر 5668583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha