۲۱ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۱۷

استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولان برای سرمایه گذاران مانع ایجاد نکنند

 مسئولان برای سرمایه گذاران مانع ایجاد نکنند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ مسئولی حق ندارد برای سرمایه گذاران مانعی ایجاد کند و امور مربوطه به ویژه صدور مجوزها باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی عصر چهارشنبه در سفری به تفتان، در نشست شورای اداری این شهرستان، با تاکید بر اینکه علاوه بر گزارش، باید نتیجه عملکرد مدیران به صورت میدانی و قابل رؤیت باشد، گفت: باید نتایج عملکرد به صورت واقعی برای عموم به طور شفاف بیان شود که این امر در اعتمادسازی و امیدآفرینی بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد برای سرمایه گذاران مانعی ایجاد کند و امور مربوطه به ویژه صدور مجوزها باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و انجام شود.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی تفتان افزود: تولید محصولات گلخانه‌ای و باغداری با استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در این شهرستان به سرعت می‌تواند پیشرفت کند چرا که از نظر آب و هوایی شرایط مطلوب و مناسبی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مسئولان تصریح کرد: در انجام امور از مشارکت و توان مردم استفاده کنید چرا که مردمان توانمندی داریم و هرگاه مردم پای کار آمدند، موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: علما و معتمدین کمک کنند تا تعاونی‌های محلی شکل بگیرد زیرا زمانی که این تعاونی‌ها کنار هم بیایند تحولی شگرف ایجاد می‌شود.

کرمی خاطر نشان کرد: شهرستان تفتان موقعیت خوبی دارد و زمینه رشد و توسعه در این شهرستان فراهم است.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلات مردم در زمینه تأمین نان مصرفی، پیگیری لازم برای افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها انجام خواهد شد اما در کنار آن باید نظارت و کنترل دقیق صورت گیرد بنابراین همه دستگاه‌های متولی موظف به نظارت هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هنگامی که یک مسئولیت را برعهده گرفتیم باید کار کنیم، تصریح کرد: روزمرگی آفت یک مجموعه است، بنابراین باید از آن پرهیز کنیم و با نگاه توحیدی برای خدمت رسانی به مردم حاضر و دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند زمین را برای استفاده ما انسان‌ها خلق کرده، اظهار کرد: مناطق مختلف سیستان و بلوچستان استعداد بالقوه ای در تولید نخیلات و خرما دارد، بنابراین ضرورت دارد؛ نهضت نخل کاری در این استان شکل بگیرد چراکه تأثیر زیادی بر اشتغالزایی و بهبود اقتصاد خانوار دارد.

کد خبر 5680149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha