۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از مرجعیت و ولایت

راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از مرجعیت و ولایت

ساری- راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از عفاف و حجاب و مرجعیت دین با حضور باشکوه مردم ولایتمدار در مناطق مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران مازندران با حضور با شکوه، گسترده و یکپارچه در راهپیمایی خودجوش در حمایت از عفاف و حجاب و مرجعیت دین، اقدام موهن نشریه فرانسوی و دولت‌های استکباری را در توهین به مقدسات محکوم آمدند.

در ساری این راهپیمایی از میدان شهدا و مصلی نمازجمعه شروع شد و راهپیمایان با اظهار اینکه اقدام پلید دشمنان در نزد مسلمانان و آزادگان جهان محکوم است، تاکید کردند تا پای جان از ولایت و آرمان‌ها دفاع خواهیم کرد.

مردم ولایتمدار مازندران با دردست داشتن شعارنوشته ها و پلاکاردهایی اقدام خصمانه اردوگاه استکبار علیه ولایت و مرجعیت دینی و شیعه را محکوم کردند، همچنین آنان با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر به توهین کنندگان به مقدسات الهی هشدار دادند تا قبل از آنکه در خشم انقلابی مسلمانان جهان گرفتار شوند، دست از اقدامات مزحوبانه خود بردارند.

همچنین راهپیمایان با شعارهای «فرانسه حیا کن، خیانت را رها کن، مکرون خیانت می‌کند، غرب حمایت می‌کند، مکرون خودفروخته ننگت باد» خشم و انزجار خود را ا از اقدام موهن دشمنان اعلان کردند.

کد خبر 5681136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha