۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم:

زیرساخت‌های دانشگاهی در بوشهر تقویت می‌شود

زیرساخت‌های دانشگاهی در بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری صورت گرفته، زیرساخت‌های دانشگاهی در بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر علوم اظهار داشت: این نشست برای پیگیری مطالبات و نیازمندی‌های مراکز آموزش عالی استان بوشهر از جمله دانشگاه خلیج فارس به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان بوشهر و دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس نیازمندی‌هایی در حوزه تأمین تجهیزات و تکمیل خوابگاه‌هایی دانشجویی داشت، با وزیر علوم صحبت کردیم، قرار شد طی تفاهم نامه‌ای با استانداری بوشهر به صورت ۵۰ - ۵۰ اعتباری تا سقف ۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه‌های استان در نظر بگیرند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در همان جلسه با استاندار بوشهر صحبت شد و ایشان موافقت کردند ۲۵ میلیارد تومان را از منابع استانی تأمین کنند.

وی گفت: از این مبلغ تا سقف ۱۵ میلیارد برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه دانشکده فنی امام خامنه ای در نظر گرفته خواهد شد. همچنین وزیر محترم دستور دادند علاوه بر اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی، ۵ میلیارد تومان نیز مستقلاً برای تکمیل پروژه‌های حائز اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اختصاص داده شود.

کد خبر 5682008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha