۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

افتتاح ۵ پروژه درمانی در پارس‌آباد

 افتتاح ۵ پروژه درمانی در پارس‌آباد

پارس آباد - همزمان با دهه مبارک فجر ۵ پروژه درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در آئین افتتاح این پروژه‌ها که ظهر پنجشنبه در بیمارستان امام خمینی پارس آباد برگزار شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بخش پست آی. سی. یو با هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریال، ساختمان اسناد پزشکی با هزینه کرد ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال، درمانگاه تخصصی با هزینه کرد ۴ میلیارد ریال، دستگاه دیجیتال پرتابل رادیولوژی با هزینه کرد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگاه ساکشن مرکزی با هزینه کرد ۵ میلیارد ریال می‌باشند.

علی محمدیان اردی بیان کرد: همچنین امروز افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد انجام و در اختیار مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهدا در ۲۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این مرکز در راستای سیاست‌های جمعیتی، افزایش شاخص بهداشتی و درمانی شهرستان و پیشگیری از مراجعه برای درمان ناباروری به مرکز استان و سایر شهرستان‌ها ایجاد شده است.

محمدیان اردی ادامه داد: پزشکان رشته‌های تخصصی زنان و زایمان، اورولوژی، پاتولوژی، کارشناس علوم آزمایشگاهی و مامایی و… در این مرکز به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی از افتتاح مرکز آموزش بهورزی و راه اندازی دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاه مرکزی شهرستان پارس آباد خبر داد و بیان کرد: مرکز آموزش بهورزی با هدف آموزش مهارت و تربیت فراگیران بهورزی و برگزاری دوره‌های بازآموزی ویژه کارشناسان سلامت با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمدیان اردی اضافه کرد: دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی آزمایشگاه مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال راه اندازی شد.

کد خبر 5704961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha