دبیرکل جنبش انصارالله یمن:

دشمنان به بهانه آزادی بیان، به دین و قرآن کریم توهین می کنند

دشمنان به بهانه آزادی بیان، به دین و قرآن کریم توهین می کنند

سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی گفت که دشمنان، امت را در سطح فرهنگی هدف قرار می دهند که خطرناک‌ترین نوع هدف گیری است و اعتقادات تاریخی را به ویژه درباره صهیونیسم و سابقه جنایی آن انکار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالگرد شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی دبیرکل پیشین این جنبش سخنرانی کرد.

الحوثی در سخنرانی به این مناسبت گفت: قیام رهبر شهید سید حسین بدرالدین در حالی صورت گرفت که سلطه جویی آمریکایی و اسرائیل به بهانه‌های ساختگی از جمله مبارزه ادعایی با تروریسم وارد مرحله جدیدی شده بود. اگر عناوین مطرح شده از سوی دشمنان را به یاد بیاوریم، به اهمیت طرح قرآنی ارائه شده از سوی رهبر شهید با وجود بزرگی چالش‌ها و جنگ‌های متوالی پی می بریم.

وی در ادامه افزود: دشمنان امت را در سطح فرهنگی هدف قرار داده‌اند که خطرناک‌ترین نوع هدف گیری است. آنها به شدت تلاش می‌کنند که موضوع فلسطین را از برنامه درسی مدارس امت اسلامی حذف کنند. دشمنان به بهانه آزادی بیان، دین و پیام الهی و قرآن کریم را زیر سوال بردند و به نمادهای دینی توهین کردند. دشمنان ملت با سوزاندن قرآن به دنبال خدشه دار کردن قداست آن در دل مسلمانان هستند. اخیراً شنیده‌ایم که امارات به اصطلاح «هولوکاست» را وارد برنامه درسی خود کرده است.

الحوثی تصریح کرد: دشمنان بر روی تهاجم فرهنگی یا اشاعه به اصطلاح لیبرالیسم آمریکایی که مغایر با ارزش‌های اسلامی است، کار کردند و در این مسیر از مطبوعات و سایت‌ها بهره بردند. دشمنان به کنترل تفکر انسان‌ها و رام کردن آنها برای رضایت دادن به خواسته‌ها و رویکرد آنها تمایل شدید دارند. دشمنان امت، فساد و جنایات اخلاقی از جمله زنا و به اصطلاح همجنس گرایی را ترویج می‌کنند و به دنبال تحت فشار قرار دادن کشورها برای پذیرش آنها هستند و این یکی از بدترین جنایات علیه بشریت است. دشمنان با اشاعه جنایات و فساد اخلاقی می‌خواهند جامعه بشری را به گونه‌ای هتک حرمت کنند که همه جنایات آنها را بپذیرد و غرور و عزت را از آنها سلب کنند.

دبیرکل انصارالله تصریح کرد: دشمنان برای گمراه کردن جامعه اسلامی، گرایش‌ها و فرقه‌های غیراسلامی مانند بهائیت، احمدیه و ابراهیمی را گسترش و حمایت می‌کنند. آمریکایی‌ها و غرب بر رژیم‌های عربی و اسلامی فشار می‌آورند تا قوانین برگرفته از شریعت اسلامی را تغییر دهند و بدون هیچ مانعی فضای باز را برای جنایات ایجاد کنند. دشمنان اعتقادات تاریخی را به ویژه در مورد آنچه که به یهودیان و سابقه جنایی آنها مربوط می‌شود، زیر سوال می‌برند و مطالعات و تحقیقاتی را منتشر می‌کنند که به اعتقادات تاریخی ضربه زده و آنها را از بین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و غرب کشورها را اشغال و دولت‌های دست نشانده ایجاد می‌کنند تا هر کسی را که با هیمنه آمریکا مخالفت می‌کند، سرکوب کنند. آمریکایی‌ها و کسانی که در محور آنها هستند، حاکمیت کشورها را زیر پا می‌گذارند و سفرای آنها در همه چیز دخالت می‌کنند و به عنوان حاکم به مردم کشورها دستور می‌دهند. دشمنان امت، بحران‌های سیاسی ایجاد کرده و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند تا ملت‌ها را با درگیری دائمی مشغول کنند و آنها را از پیشرفت و سازندگی منحرف سازند. آمریکایی‌ها مزدوران و افراد نادان را به مردم و در مفاصل نهادهای دولتی تحمیل می‌کنند تا آسیب بزرگی به آنها وارد کنند.

الحوثی تأکید کرد: آمریکایی‌ها همچنین دست به حملات و تهاجمات نظامی مثل حمله به عراق و افغانستان، تجاوز به یمن و اشغال فلسطین می‌زنند. آنها با ایجاد گروه‌های تکفیری و تحت فشار قرار دادن حکومت‌ها برای تسهیل عملیات تکفیری‌ها، تلاش می‌کنند تا امنیت و ثبات را از امت بگیرند. گروه‌های تکفیری ساخته دست آمریکا و غرب برای تحریف اسلام هستند. دشمنان می‌خواهند ما ملتی باشیم که توانایی دفاع از خود را نداشته باشیم و به همین دلیل است که تلاش می‌کنند تا عرضه سلاح به هر کشوری را که بخواهند هدف قرار دهند، ممنوع کنند. به عنوان مثال، مردم فلسطین از دستیابی به تسلیحات محروم می‌شوند و در عین حال دشمن صهیونیستی را قادر می‌سازند تا انواع سلاح‌ها حتی سلاح‌های هسته‌ای را در اختیار داشته باشد.

دبیرکل انصارالله ادامه داد: آمریکایی‌ها از ما می‌خواهند که ملتی ضعیف و درمانده باشیم که توانایی دفاع از خود را ندارد. آمریکایی‌ها به دنبال تضمین برتری نظامی و فنی دشمن صهیونیستی هستند و جنایات آن علیه فلسطینی‌ها و بقیه امت را توجیه می‌کنند و در پی ایجاد حمایت بین المللی از آن هستند. مردم فلسطین هر روز با مظلومیت فراوان، کشتار، زندان، تخریب خانه‌ها و اشغال سرزمین خود مواجه هستند. آمریکایی‌ها برای ایجاد نزاع در بین کشورهای منطقه در زمینه‌های مذهبی و منطقه‌ای تلاش و از بوق‌های تبلیغاتی خود در این زمینه استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: آمریکا از سازمان‌های بین‌المللی مانند شورای امنیت و سازمان ملل برای حمله به کشورهای منطقه استفاده می‌کند. سازمان ملل و شورای امنیت در کنار مردم ملت ما نیستند و همه مواضع آنها به نفع دشمنان است. آمریکا برای بی ثبات کردن امنیت و ثبات کشورها عواملی را اجیر می‌کند و پایگاه‌های نظامی را بر کشورهای ما تحمیل می‌کند تا مستقیماً اوضاع را در آنجا کنترل کند. آمریکا با رژیم‌های دست نشانده و مزدور منطقه ائتلاف می‌کند تا رژیم صهیونیستی را در آنها ادغام کند و در این کشورها نفوذ مستقیم داشته باشد. آمریکایی‌ها از شرکت‌های امنیتی استفاده می‌کنند و مزدوران و مأموران را بسیج می‌کنند تا به ملت‌ها حمله کنند، همانطور که با مردم عزیز ما این کار را کردند.

کد خبر 5711815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha