۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷

سرپرست سازمان صمت مازندران:

پرونده درگیری لفظی در اتحادیه نانوایی کلاردشت بررسی می شود

پرونده درگیری لفظی در اتحادیه نانوایی کلاردشت بررسی می شود

کلاردشت- رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به درگیری لفظی رئیس اتحادیه نانوایان کلاردشت با یک زن گفت: این پرونده در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن صبوری بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ماجرای رفتار اتحادیه نانوایی کلاردشت با یک زن افزود: این بانو سابقاً در اتحادیه خبازان کلاردشت مشغول به فعالیت بوده که پس از اخراج به اداره کار آن شهرستان شکایت که رأی به محکومیت بر علیه اتحادیه خبازان صادر شده است.

وی افزود: این بانو در ادامه از طریق مبادی قانونی نسبت به اجرای حکم صادر شده اقدام که مبادرت به توقیف اموال اتحادیه مورد اشاره نموده است.

صبوری اضافه کرد: این بانو در راستای اجرای حکم مجدداً با حضور مأموران نیروی انتظامی در محل اتحادیه اتحادیه حاضر شده که متأسفانه رئیس اتحادیه با وی درگیر لفظی می‌شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: چند روز قبل از این درگیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاردشت برای حل و فصل این موضوع میانجی گری کرده که متأسفانه منتج به نتیجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل به هیچ عنوان رفتار اهانت آمیز از سوی اتحادیه مربوطه با این بانو را نپذیرفته اعلام کرد: در اولین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار می‌شود این پرونده بررسی خواهد شد.

کد خبر 5720717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha