۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صورت گرفت؛

ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار

ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار

در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن ارائه گزارش بانک مرکزی از کاهش نرخ دلار بر ضرورت جلوگیری از نوسان قیمت‌ها در حوزه های مختلف تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت جمعه شب جلسه ویژه و فوق العاده تشکیل داد و چند موضوع اقتصادی کشور را بررسی کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، بعد از گزارش سازمان برنامه و بودجه از تصویب لایحه بودجه سال آینده کل کشور و میزان تغییرات و اصلاحات به عمل آمده در این لایحه در مجلس شورای اسلامی، موضوع نرخ ارز و کاهشی شدن آن بررسی شد و بانک مرکزی گزارشی از اقداماتش در حوزه داخلی و بین‌المللی در این راستا ارائه کرد.

در جلسه شامگاه جمعه ستاد هماهنگی اقتصادی همچنین بر ضرورت جلوگیری از نوسان قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله ارز، دارو، مواد غذایی، مسکن و صنایع تولیدی و پرمصرف و لزوم ایجاد ثبات و آرامش در بازار در روزهای پایانی سال و نیز ارائه برنامه تثبیت بازار و کاهش التهاب در سال ۱۴۰۲ تأکید و راهکارهای پیشنهادی در این زمینه بررسی شد.

بررسی الزامات تحقق رونق تولید و ارائه راهکارهای تأمین مالی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ و زیرساختی کشور در جهت تحقق رشد هدف گذاری شده و لزوم تلاش پیگیر و منسجم همه دستگاه‌ها و نهادها با مشارکت بخش عمومی و دولتی در این زمینه از دیگر محورهای دستور کار جلسه دیشب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

کد خبر 5730220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      7 7
      اینجور جلسه ها هزارتاش هم بدردرنمیخوره ..فقط روابط با غرب برجام ارتباط با آمریکا .‌بقیه کشک
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      فقط مذاکره با اروپا و کشورهای همسایه میتونه کمک حال مردم بشه وسلام
    • هادی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      0 0
      آن کشورهائی که با غرب رابطه دارند پس چرا زندگی آنها جمع نمی شود . آنها که دیگه با غرب مشکل ندارند . پس باید روی پای خود بایستی این حرف تاریخ است و تجربه.
    • رضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      1 1
      دولت فقط باید سایز خود را کوچکتر کند، به تولید در مجموعه های کوچکتر بیشتر اهمیت بدهد، واردات و پخش حداقل ۱۹ کالای اساسی را خود بر عهده بگیرد، از ذخیره سازی کالا به نحو احسن استفاده کند، با تزریق دلار به بازار قیمت آن را بین ۳۵ الی ۴۰ هزارتومان کنترل کند،
    • محمد علیزاده AE ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      من نمیدونم تا الان این همه جلسه گذاشتن چی شده به نظر من اصلا جلسرو بیخیال بشن بهتر جواب میده اینا هر وقت جلسه میزارند فرداش گرونی میشه
    • حمید فرشانی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      دلار روحانی ۲۵هزارتومانی تحویل رهیسی داد اگر تا ۳۰هزا ر می ماند بازم خوب بود بنظرم برجام و سازش با جهان تاثیر دارد و مرگ بر این و آن مشکل زیاد سخت میکند
    • محسن IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      آفرین حاج آقا مرحبا حاج آقا. یه سوال اب ریخته چطوری جمع میشه حاج آقا راستی حاج آقا مردم را چطوری به اسلام بر میگردانی حاج آقا. ال اسلام الکتاب القران لا اسلام لا قرآن حاج اقا