۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد عنوان کرد؛

اجرای ۱۳ عنوان برنامه ویژه نوروز در شهرکرد

اجرای ۱۳ عنوان برنامه ویژه نوروز در شهرکرد

شهرکرد_رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ۱۳ ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۲ در شهرکرد توسط این سازمان اجرا می‌شود.

رضا ریاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: فضاسازی فرهنگی و تبلیغی با بهره‌گیری از ظرفیت ۳۰ بیلبورد فرهنگی و ۵ تابلو پازلی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با شعار محوری بهار رحمت یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: در راستای زیباسازی شهر طرح جمع‌آوری متکدیان، معتادین متجاهر و کودکان کار و خیابانی از سطح شهر با مشارکت و همکاری دستگاه‌های متولی نیز در حال اجرا است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بیان کرد: راه‌اندازی کارناوال شادی به مدت ۳ روز، استقرار ۲۰ المان شهری در نقاط مختلف سطح شهر، تهیه و پخش موسیقی اختصاصی "بُنگ بارون" از شبکه استانی جهانبین و برپایی نوروزگاه در ورودی شهرکرد و استقبال از مهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

ریاحی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی ادامه داد: برپایی ۱۰ جشن مسجد محور با همکاری تشکل‌های مردم نهاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی دیگر از برنامه‌ها می‌باشد.

وی گفت: همکاری با هیأت‌های مذهبی در فضاسازی و اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، فضاسازی ورودی اصلی شهر ویژه ایام ماه مبارک رمضان، اجرای سرود پاتوقی در ۶ نقطه شهر به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی بین شهروندان و زیباسازی و رنگ‌آمیزی و اجرای نقاشی دیواری در ۱۰ نقطه شهر ازجمله برنامه‌های این سازمان است.

کد خبر 5732996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha