۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶

مهر پای درد دل معلمان نشست؛

ده سال کج دار و مریز گذراندیم که روزی معلم شویم

ده سال کج دار و مریز  گذراندیم که روزی معلم شویم

همزمان با برگزاری آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌ معوقه این دسته از فرهنگیان، نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمبود نیرو در وزارت آموزش و پرورش هر ساله یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظام آموزشی کشور است.

در چند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش به صورت موقت این مشکل را حل می‌کرد و در حالی که تعداد زیادی از نیروهای خود را هم به علت بازنشستگی از دست می‌داد؛ به صورت موقت نیروهایی را در قالب نیروهای خرید خدمات به کار می‌گرفت.

مشکل از آنجا شروع می‌شود که به بسیاری از این افراد این طور وعده داده شده بود که پس از مدتی می‌توانند به صورت پیمانی و اندکی بعد به صورت رسمی با وزارت آموزش و پرورش همکاری کنند. این زمان برای برخی از افراد به بیش از ۱۴ سال رسیده است.

آموزش و پرورش هر ساله از استخدام این نیروها خودداری می‌کرد تا اینکه امسال با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی، امکان جذب ۲۸ هزار نفر فراهم شده است که از طریق یک آزمون استخدامی این افراد به آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ششم اسفند ماه در یک نشست خبری با بیان اینکه تأمین نیاز ما فعلاً برای دوره ابتدایی است؛ گفت: ما در این مرحله ۲۸ هزار معلم نیاز خواهیم داشت که از این بین ۲۳۳۲ معلم استثنایی و ۹۹۲ معلم ویژه مناطق عشایری و مرزی مورد نظر ماست.

همزمان با برگزاری این آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌های معوقه بسیاری از این نیروها که به ۶ ماه رسیده؛ نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است. به طوری که در هفته‌های اخیر بارها در مقابل مجلس شورای اسلامی، ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش و نهاد ریاست جمهوری تجمع و تحصن کرده‌اند.

ده سال کج دار و مریز  گذراندیم که روزی معلم شویم

یکی از همین نیروهای خرید خدماتی از استان اصفهان که چند روزی است به گفته خود در تهران به دنبال احقاق حقوق معوقه خود است؛ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: ما نیروهای خرید خدماتی استان اصفهان امروز به ازای شش ماه فعالیت، ۴ میلیون تومان حقوق گرفتیم اما مشکلات ما فقط حقوق هم نیست.

این فرهنگی معترض گفت: به ما در ابتدا گفته شده بود نیازی به شرکت در این آزمون ندارید؛ پس از مدتی گفته شد که اگر در آزمون استخدامی قبول نشویم آموزش و پرورش از ادامه همکاری با ما معذور است؛ با این وجود بعد از چند روز آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس به ما خبر داد که آموزش و پرورش باز هم با نیروهای خرید خدماتی ادامه همکاری می‌کند. واقعاً اگر نیاز به نیرو دارند چرا حقوق ما را نمی‌دهند؟

وی با بیان اینکه من ۹ سال است که با آموزش و پرورش همکاری می‌کنم؛ گفت: آموزش و پرورش ۴۳۰۰ نیروی خدماتی در استان اصفهان دارد؛ در این آزمون ۱۶۰۰ نفر در استان اصفهان پذیرفته می‌شوند که ۴۰۰ نفر از آن‌ها هم جزو سهمیه ایثارگران هستند؛ یعنی ۱۲۰۰ نفر فرد عادی تنها در این آزمون پذیرفته می‌شوند و این بدین معناست که حتی اگر همه پذیرفته شدگان از نیروهای خرید خدماتی باشند؛ باز هم ۳۳۰۰ نفر از نیروهای خرید خدماتی پذیرفته نمی‌شوند.

این فرهنگی اصفهانی با اشاره به اینکه سنجش و مصاحبه قبل شروع همکاری است نه بعد از آن؛ گفت: ما هم مصاحبه‌های زیادی داده بودیم و خیلی از افراد در آزمون‌های جذب نیروی خدماتی پذیرفته نشده بودند؛ ۱۰ سال است که هر سال دوره‌های ضمن خدمت داریم؛ حالا بعد از ده سال این قانون کل صلاحیت وزارت آموزش و پرورش را زیر سوال می‌برد. اگر فردی مثل من صلاحیت کار در آموزش و پرورش را ندارد؛ چرا ده سال به عنوان معلم با او کار کردید؟

این معلم معترض ادامه داد: من عمر و جوانی خود را گذاشتم حالا اگر آموزش و پرورش که من ده سال در آن فعالیت کردم من را قبول نکند کجا دیگر من را قبول می‌کند؛ اگر آموزش و پرورش می‌خواست صلاحیت من را بررسی کند چرا در سال‌های قبل بررسی نکرده است. ما نه سال است که کج دار و مریز با این حقوق ساخته ایم به این امید که روزی معلم شویم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای خرید خدماتی هر ساله بهترین نیروهای تدریس می‌شوند گفت: در ایام کرونا و بعد از آن نیروهای خرید خدمات بهترین شیوه‌های تدریس را اجرایی می‌کردند و در ارائه و طراحی بهترین شیوه‌های تدریس از فرهنگیان برتر می‌شدند و با خلاقیت خود شیوه‌های نوین ارائه می‌کردند. با چنین سابقه‌ای این روزها تعداد زیادی از خانواده‌ها از هم متلاشی شد برای اینکه به نیروی خدماتی حقوقش را نمی‌دهند.

کد خبر 5735822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      19 3
      وزارت آموزش و پرورش یکی از فشل ترین و نامنظم ترین وزارت کشور است ، متاسفانه بعد از مدتها برای ارتقای حقوق معلمان و سالها انتظار که این قشر رتبه بندی شدند و حقوق ناچیز بر حکم شان اضاف شد و یکی از معلمین از نحو ه ی رتبه بندی گلایه داشت که با 17 سال سابقه ی هنوز رتبه ای برایش تعلق نگرفته است!
      • سپنتا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        2 9
        زر مفت نزنید
    • ک ج IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      2 5
      خواهشا دست از سر فرزندان جانبازان خط مقدم و بردارید ولا دولت فقط بمباران‌های شهری و مینی هارا استخدام میکنه دیگه رزمندگان و جانبازان داوطلب خطهای مقدم و فراموش کرده نمیدونم ای عدالت کجاست مینی و شهری و با جبهه هایی یکی شدن
      • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        7 11
        اگه جانبازان وشهیدان نبودن الان آرامش و امنیت را نداشتیم ماهمیشه مدیون قطره قطره خونشون که ریخته هستیم کاش فقط می‌رفتید از نزدیک پای درد و دلشون می نشینید بعد اینجوری قضاوت می کردید
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      11 3
      با سلام .واقعا فقط کافیه مسئولان مربوطه فقط برای لحظه ای خودشان را در این شرایط قرار دهند.عزیزانی که امنیت شغلی و نداشته و از ان سخت تر بازخوردهای اجتماعی و...در صورتی که از نظرارائه خدمات و تحصیلات و....هیچ تفاوتی با همکاران رسمی ندارد.هر انچه برای خود میپسندید برای دیگران نیز بپسندید.
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      13 24
      کم مونده که دیگه مرده ها هم زنده بشن و تقاضای استخدام از آموزش و پرورش کنند .. یه کم هم به فکر آبروی آموزش و پرورش باشید، کمتر فله ای استخدام کنید
      • ایرانی IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        9 7
        بی سواد این نیروهای خرید خدمات ده سال بدون حقوق و مزایا کار کردند نکند نسنجیده حرف نزن
    • الهام IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      13 6
      ما که تو این 6ماه یک ریالم دریافت نکردیم نه قرار دادی داریم نه حقوقی باید بهمون بگن نیروی های جهادی خرید خدمات
    • شهروند IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      11 0
      با 23 سال سابقه فاقد رتبه بندی شدم در صورتی که سه تا شایستگی ام استادیارمعلم شدم یک شایستگی ام هم پنج شدم و یک شایستگی ام چهار شدم فقط شایستگی تخصصی فاقد رتبه شدم درضمن خوداظهاری 120 امتیاز داشته ولی کل امتیاز من در شایستگی تخصصی 108 شده يعني خوداظهاری به خودم منفی دادم دیگه!!!
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      8 4
      سلام مامربیان پیش دبستانی هم خدایِ بزرگی داریم که ده سال داریم براآموزشُ پرورش فعالیت میکنیم.بدونید خدایی هم هست.وخدا حق رو ازناحق جدامیکنه.
      • نازنین IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        3 1
        من معلم پیش دبستانی با برگه مجوز و گزینش در روستا با حداقل حقوق دارم جهادی درس میدم حق منه که مثل قبل۹۱ بدون آزمون استخدام شم
    • سمیری IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      17 8
      چون نیروهای خدماتی همه باپارتی واردشدن ...الان هم که میخان عادلانه وباازمون افرادباسوادراجذب کنن صداشون به اعتراض دراومد
      • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        9 2
        دقیقا موافق نظر شما هستم
      • سارا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        0 0
        بی حقوق سرکار رفتن مگه دارای میخواد آخه🤦🤦🤦🤦
      • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        8 3
        دقیقا موافقم راست میگید برید عادلانه ازمون بدین
      • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        3 0
        نیروی خرید خدمات حقش هست رسمی نشود چون با وجود پارتی استخدام شده
      • GB ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
        0 0
        من خودم نیروی خرید خدمات هستم با هیچ پارتی فقط چون رزمه کاری عالی در غیرانتفاعی ها داشتم و رتبه های زیاد کشوری و آشنا می داشتم قبول شدم وقتی علمی نداری حرف نزن،همه نیرو خدمات را اینجوری استعدادیابی می کنن،پس مطمئنا تو رو نمی گیرن چون استعدادی نداری
    • حسین IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 3
      بنده با31سال سابقه با داشتن کلی مدارک و مستندات و کسب عناوین مختلف در مسابقات انفرادی و جمعی، کسب رتبه برتر در جشنواره های آموزشی و غیره در رتبه بندی شدم رتبه 3 و همکاری با فقط2 سال سابقه اونم شده رتبه 3 فقط میخوام بدونم مستندات رو ازکجا آورده وچجوری آخه؟ خدایی این نظام تعلیم و تربیته یا نظام دروغ
    • شهروند أبادانی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      4 0
      کاش یکی از دیگر آزمون استخدامی آموزش وپرورش تمدید شود موقعی که اصلاحیه آموزش وپرورش آمد اطلاع نداشتیم
    • حیدرحبیبی AE ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      بنده ۳۰ سال سابقه تدریس مقالات تحقیقی وپژوهشی چاپ شده درکتاب همایش ها ودارای چندین پژوهش ثبت شده در کارشناسی تحقیقات استان کسب رتبه های کشوری واستانی ومنطقه (به تعداد یک گونی) مدرس بیش از سی دوره ضمن خدمت مدرس کارگاه های جشنواره های تدریس وسرگروه آموزشی بیش از ...‌ مدیر نمونه استان درسال ۸۵
    • علی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      12 2
      هر کدوم که جوان هستید و مدرک معتبر دارید به فکر استخدام در این ارگان نباشید که تهش به پوچی می رسید متأسفانه مملکت با آمار بیکاری بالاست مگه نه من خودم با 22 سال سابقه ارشد فیزیک از دانشگاه تهران! الان کاسه گدایی دستمه! یه متر خونه از خودم ندارم! اشتباه کردم از اولش وارد این دستگاه شدم
      • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        4 1
        دقیقا گداخونه است دولت بجای حقوق صدقه به معلم میدهد تانمیرد
    • صدیقه IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 1
      من ده سال در غیر انتفاعی بودم امسال خرید خدمت شدم‌.نه حقوقی نه بیمه ای.
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      6 3
      وزارت آموزش و پرورش بی نظم ترین وزارت کشور است،برای نیروی که 9سال سابقه کار و بیمه در مدارس غیر دولتی روستاهای شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی دارد نیازی به آزمون استخدامی ندارند.فقط سابقه پرونده که مشکلی ندارند رسمی بشند
    • زری US ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      4 5
      معلمین خرید خدمات خودشون به نوعی ایثارگرند مگه فقط با یک ماسک در کرونا سر کلاس نرفتند واگر براثر کرونا معلمی جان خودش رو از دست میداد نه شهید سلامت بود ونه هیچ حالا که تا اندازه زیادی مصیبت کرونا تمام شده به جای قدر دانی قطع همکاری می کنید ؟خدا رو شکر مجلس بیشتر از وزیر به فکر خرید خدمت هاست .
    • محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      8 6
      کسی که یک مدرک معتبر از یک دانشگاه تراز اول گرفته بخواد وارد اموزش و پرورش بشه حماقت کرده چون اونجا اکثرشون مشتی آدم کم سواد و دانشگاه آزاد یا پیام نور مدرک گرفتن اصلا بعضی از اونا مدارکشان معادل هستش .... من خودم مراقب سلامت قبول شدم آزمون دستگاه نهم ولی یک هفته کار کردم و انصراف دادم ..‌..
      • سپنتا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        2 1
        غلط کردی تو
      • Z IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        3 1
        آزمون استخدامی بهترینه چون برخی با سهمیه در کنکور وارد فرهنگیان شدن واین بی اعدالتیه خودشم دانشگاه پیام نور بهترین دانشجو هارو داره با بهترین رتبه وارد شدن
      • سعید IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        1 0
        حیف اون دستگاهی که تو رو استخدام کنه!!!
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 2
      خدایی هر کاری ازتون برمیاد انجام بدید ولی وارد آموزش و پرورش نشید با ۲۵ سال سابقه اینو میگم بی ارزش تر از این وزارت جایی سراغ ندارم به اندازه کارگر فروشگاه به معلما مزد نمیدن
    • محمد رزم جو IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 2
      کاش برگزاری آز مون آموزگاری از میان نیروهای عیر انتفاعی / نیروی نهصت/ وپیش دبستانی که سابقه دارند برگزار می شد۸۴۴
      • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        6 4
        اخی...خوب ازمون که برگزار میشه برید راست میگید با بقیه که ازمون میدن ازمون بدید شماها با بند پ وارد شدید انتظاراتی هم دارید.... گوی و میدان برید مثل همه ازمون بدیدددد..البته نه مثل ازمون نهضتی ها که آزمون داخلی بود و نمره منفی نداشت و...فقط اسمش ازمون بود الکی الکی گرفتن و حق بقیه رو ضایع کردند..
    • محمد رزم جو IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 5
      کاش برگزاری آز مون آموزگاری از میان نیروهای عیر انتفاعی / نیروی نهصت/ وپیش دبستانی که سابقه دارند برگزار می شد۸۴۴
    • طاهره IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      9 2
      این آزمون استخدامی فقط برای جبران کسری بودجشون هست و نمایشی بیش نیست،حساب کنید ۴۸۳ هزار نفر شرکت کردند نفری ۲۳۳ هزار تومن چه مبلغ کلانی میشه
    • گیتی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      6 1
      اصلا اینا سواد ندارن اگه سواد دارن چرا از آزمون می ترسن ....
      • نیما IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        اینا سواد ندارن ؟؟؟ شما مدرکشون رو دیدید حرف میزنید ؟ بحث روی احقاق حقه اگه سواد نداشتن که تو آموزش و پرورش به کار گرفته نمیشدن با سواد
      • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        شما با سواد
    • US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      حسن و حسین ندارد ،معلم در حیطه از کتاب های درسی از این حضرات امتحان بگیرد،درحضور تدریس کنند ملاک همین است که شما به زبان را نگلیسی و تدریس استادی ،تومی توانیهد را در پایه های تحصیلی از پس دانش آموز بربیای ،تو حوصله داری،ثابت کنه که صبور،۵۰درصد کار را رفته ،به ورزش علاقه داره،دراین رشته مهارت داره و.
    • US ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      9 3
      سی سال کار معلمی مساوی .با گدایی .
    • معلم نا امید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      من هیچ‌امیدی به بهبود اوضاع آموزش کشور ندارم ، فقر معلم ، عصبانی کردن فرهنگیان و تحقیر آنان توسط وزیر و نظام نتایج وحشتناکی داره
    • الهام IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      4 1
      گناه ما چیه که به خاطر وجود نیروهای نهضتی و خرید خدماتی چندین ساله از استخدام محرومیم و هرسال به همین خاطر استخدام با تعداد پایین بود به خدا قسم یکی از همین نیروهای نهضتی بلد نبود از روی کلمه ی بهونه بخونه اگه سوادشو دارین آزمون بدین آزمون تنها راه عدالته
    • مهسا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      4 0
      تو حقوق ،ما که رسمی هستیم،شب عید موندند،خجالت نمیکشند،۲۸ اسفند ماه حقوق نگرفتیم،یک ذره درک ندارند که ما هم خانواده داریم،ان وقت انتظار دارید حال شما را بفهمند
    • سپنتا IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      4 1
      اکثرا زِر مفت میزنن میگن((در ایام کرونا و بعد از آن نیروهای خرید خدمات بهترین شیوه‌های تدریس را اجرایی می‌کردند و در ارائه و طراحی بهترین شیوه‌های تدریس از فرهنگیان برتر می‌شدند و با خلاقیت خود شیوه‌های نوین ارائه می‌کردند)) اینم جای تشکرشان هست.همینطوری بدون هیچ مستنداتی وارد وزارت شدید دو قورتو نی
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      واقعا خاک برسر کسانیکه که حقوق این نیروها رو بالا میکشند اونها رو استخدام نمیکنند
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      تنها وزارت خانه ای که حق وحقوق کارمندانش را پیمال وضایع میکند آموزش وپرورش است بعد۳۰سال خدمت به اندازه یک کارگر هم حقوق نمیدهد عمر وجوانیمان را گرفت
    • سوگند IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 1
      تنبل ها ازمون بدین قبول بشین.نباید فرقی باشه.میخاستین با اموزش و پرورش همکاری نکنید.مجبورتون نکردن که. فقط دانشگاه فرهنگیان و ازمون.این عدالت هست.
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      2 1
      توصیه به جوان‌ها برید دنبال یه شغل مناسب ( حتی اسنپ هم درآمدش بیشتره) .. آموزش و پرورش حقوق نمیده که بتونی زندگی رو بچرخونی.. عمرت رو فنا ندین... سی سال سابقه دارم که دارم میگم... یه فرصت بهم بدن برای، برگشت به عقب میرم دنبال یه شغل بهتر که شرمنده خانواده نباشم...
    • عباس IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      1 0
      با سلام. شاغل بودن در ارگان و سازمانی نباید کارکنان را تا به این حد متوقع بسازد که بدون هیچ فیلتر وارد رسته نیروهای رسمی شوند، آن هم در سازمان بسیار حساسی مانند:آموزش و پرورش،تنها راه ورود به صورت رسمی فقط باید از طریق برگزاری آزمون ماده ۲۸ با دانشگاه فرهنگیان باشد و لا غیر.موفق باشید.
    • سعید IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      2 0
      بنام خدا متاسفانه عده ای بخیل ونظرتنگ هستند.من جز آندسته نیروهای نهضتی قبل ۹۱هستم،که سالها تجربه تدریس داشته ام و بعد از آن حق التدریس بوده ام و خداوند یاری نمود ودر آزمون قبول شدم،پس اون دسته از افرادی که ادعای تجربه دارند چرا از آزمون میترسند؟
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      نیرو شهرداری هستم نزدیک به ۱۵ سال به صورت قرارداد موقت کار میکنم تبدیل وضعیتی برای ما انجام نشده حداقل اموزش و پرورش نیرو های حق تدریس خود را رسمی کرده ولی ما هیچ
    • همراهی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      آفای نوری وزیر محترم و آقای نجار معاون محترم ...تا شما ها رفتید دنبال بارگزاری کاغذ های بی ارزش و فتوشاپی وزرای دیگر وزارتخانه ها که خیلی هم زرنگ هستند لچه رو با جاش بردند .هرازگاهی، وزارتخانه ای توی این مدت بارگزاری مدارک کسری بودجه داشت ازاون ۳۸ همت برداشت کرد و مشکلش حل شد .شما هم در فکر ضایع کرد
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      پاسخ روشن است، منِ آموزش و پرورش به ازای نیروی کاری که در آن مقطع زمانی نیاز داشتم لطف کردید برایم کار کردید، قبول نمیکردید! کار شما جهادی بوده و اجر اخروی دارد. من نیرو داشتم، مرخصی زایمان بوده و دیگری هم تصادف کرده این بود که درخواست دادم و الا که اینها برگشته اند. شما از این کلاه نمد بافته اید.
    • نیما IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      آزمون برای اینه که اولا از همه فامیلاشون رو استخدام کنند بعد هم جیبشون رو پر کنن و مردم هم سرگرم کنند ، همین
    • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      1 0
      سلام چرا اموزش وپرورش کوتاه اومد وگفتن اگه نیروهای خرید خدمات درازمون قبول هم نشن باز اهاشون همکاری میکنن نیروهایی که باپارتی وارد اموزش وپرورش شدن حالا که باید ازمون بدن صداشون دراومده چرا میخوان فقط باپارتی بازی کارشون راه بیقته
    • مانی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      خوب از اول که کسی مجبور نبوده معلم شه پس چرا اعتراض می کنید. بچه ها هم می فهمن که الکی میگید به هر حال اگه از اول برنامه ریزی درستی می بود این اتفاق ها رخ نمی داد.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      1 1
      دوباره باز این معلما ریختن تو خیابون. آخه کجای دنیا باسه کار نکرده دارن حقوق میگیرن ولی شماها تو ایران دارین می‌گیرد و هنوز طلب هم دارین.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 1
      شما معلما نصف سال رو که تعطیلید و نصف دیگه هم مجازی هست. خوب خجالت بکشید که باز می خوایید اعتراض هم بکنید.
    • برده اموزشی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      کدوم غیرت و شعور انقلابی این ها را میبینه
    • کمال مصطفی پور IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      معلمان حق التدریس امسال حقوق نگرفتن آزمون بگیرن از معلمان اما نه وسط سال تحصیلی، بلکه آخر تابستان، چ ن الان سر کلاس هستن و واقعا نمی رسن بخونن برای آزمون ضمن اینکه این معلمان هر سال ارزشیابی میشن، اگر شایستگی دارن بکار گرفته بشن
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      0 0
      آموزش و پرورش افتضاح بود با وزارت وزیر جدید خیلی خیلی بدتر شد مثل خرابه
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      0 0
      دروغ گویان دشمنان خدا و رسول خدا هستند
    • asal IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      1 0
      همه باید در یک رقابت عادلانه و برابر شرکت کنن نیروهای خرید خدمات همه با پارتی جذب شدن خودم و خواهرم با رشته های مرتبط سالها برای خرید خدمات و ... ثبت نام کردیم ولی هیچوقت نفهمیدم معیار و ملاک برای جذب این نیروها چی هست؟ اونوقت طرف با مدرک گیاهپزشکی، محیط زیست و جغرافیا و ... خرید خدمات بودن
    • GB ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      0 0
      واقعا زندگی به این صورت سخت من هم نیروی خرید خدمات هستم با مدرک ارشد ریاضی و سابقه معلم پژوهنده کشور واینکه سرپرست خانواده هستم ،امسال سخت ترین نوروز رو داشتم چون شرمنده بچم شدم چجوری می توانن این ظلم رو در حق ما بکنن