۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

احسان اصولی:

دستیار قلعه‌نویی به خاطر توئیتش کنار نرفت/ دنبال مربی خارجی هستیم

دستیار قلعه‌نویی به خاطر توئیتش کنار نرفت/ دنبال مربی خارجی هستیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر توییتش کنار نرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از پایان نشست امروز مدیران این نهاد ورزشی به خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید جلسه امروز از ساعت ۱۰ صبح برگزار شد و در خصوص موضوعاتی هم مصوباتی داشتیم. یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه فوتبال، رسانه‌ها و خود هیأت رئیسه فوتبال بحث درباره تیم امید بود. در این باره هم تاج و هم اعضای هیأت رئیسه بر سر این موضوع نقطه نظراتی را داشتند. همانطور که می‌دانید باید یک تعاملی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در جهت تشکیل این تیم برقرار شود که این موضوع در حال تکمیل و نهایی شدن است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بعد از صحبت در خصوص سرمربی تیم ملی بزرگسالان تصمیم گرفته شد تا در اسرع وقت رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد خود را به جلسه هیأت رئیسه بیاورند و اقدامات لازم در خصوص تیم فوتبال امید کشورمان صورت بگیرد. گزینه‌هایی در خصوص سرمربی مد نظر است و پیشنهادات جمع آوری شده است و با انجام مذاکرات سعی می‌کنیم در کوتاه مدت به سر انجام برسد.

اصولی در خصوص وضعیت حبیب کاشانی تاکید کرد: کاشانی هم از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شد و تعاملی خوبی هم در این خصوص برقرار شده است و فدراسیون هم مشکلی در این باره ندارد و آن را به مردم اعلام خواهیم کرد.

او درباره جزئیات جلسه امروز هیات ریسه یادآور شد: بحثی که امروز در جلسه هیأت رئیسه شد فنی و منطقی بود. تیم‌های ملی کشورمان زنجیروار به یکدیگر متصل هستند. در واقع بازیکنی که در تیم ملی جوانان بازی می‌کند پس از گذشت مدتی به تیم ملی امید می‌رود بعد از آن هم راهی تیم ملی بزرگسالان می‌شود. همه اینها باید یک تعاملی با تیم ملی بزرگسالان داشته باشد و نظرهایی هم در این خصوص داده شود.

وی افزود: کادر فنی تیم امید باید با تیم ملی بزرگسالان هماهنگی خوبی داشته باشد. این به این معنی است که باید تعامل صورت بگیرد تا بازیکنان که تربیت می‌شود، قابلیت این را داشته باشد که بین تیم ملی بزرگسالان و امید جا به جا شود و اصول فنی که آموزش می بیند با تیم ملی بزرگسالان یکسان باشد. این موضوع یکی از مباحثی بود که در مورد آن بحث شد و قرار بر این است تاج در این باره هم پیشنهادهایی را هم بدهد تا در هیأت رئیسه درباره آن صحبت شود.

او درباره تعیین تکلیف ریاست هیات فوتبال تهران گفت: یکی از موضوعاتی که قرار است بگویم، بحث طرح استعفای جناب آقای شیرازی است. ایشان استعفا داد و در هیات رئیسه مطرح شد. ما با این استعفا موافقت کردیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. او خدماتی به فوتبال تهران داشته است. طبق اساسنامه هیات‌های استانی، نایب رئیس هیات رئیسه هیات فوتبال یعنی آقای براتی به عنوان سرپرست هیات فوتبال تهران منصوب شدند. در بحث‌های مربوط به این استعفا، بحث تعارض منافع هم دیده شد.

او درباره حمایت مهدی تاج از باشگاه استقلال برای حل مشکلات به وجود آمده گفت: آقای تاج برای تمام باشگاه‌ها از ظرفیت موجود استفاده می‌کند. آقای تاج پیگیر موضوع است. در جریان رسانه‌ای متاسفانه روز گذشته آقای حسین خبیری صحبت‌های بی اساسی کرد که امروز در هیات رئیسه مطرح شد و به کمیته اخلاق معرفی شد. اظهارات آقای خبیری خلاف واقع است. به ادبیات نازل آقای خبیری رسیدگی می‌شود.

اصولی درباره طولانی شدن فرایند استعفای آقای شیرازی گفت: به هر حال یک مسیری طبق چارچوب قانونی باید طی شود. نوروز و بازی‌های دوستانه باعث این اتفاقات شد. ما پایبند به انجام امور است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آینده امیر مهدی علوی گفت: من در این باره اطلاعاتی ندارم. به هر حال شایعاتی هم هست اما روابط عمومی فدراسیون در حال انجام اموری جاری هستند.

اصولی درباره برگزاری اردوی دوستانه تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در خردادماه برنامه داریم. اکنون هم اردوی تیم ملی بزرگسالان فوتسال را داریم که ۲۷ و ۲۹ فروردین دو بازی دوستانه انجام می‌شود. دو دیدار دوستانه مقابل ازبکستان خواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب دستیار خارجی برای امیر قلعه نویی در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: پنجشنبه هفته گذشته آقای تاج جلسه مفصلی با قلعه نویی داشت که اگر نهایی شود اعلام می‌کنیم. الان نمی‌توان نهایی کرد. به هر حال کارها در حال پیگیری است.

اصولی درباره حل مشکل رحمان رضایی برای بازگشت رحمان رضایی گفت: در خدمت او نیستیم. او به خاطر یک توئیت کنار نرفت.

کد خبر 5749597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha