۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد

رازگشایی از اخلال ۱۱۰ میلیاردی در نظام اقتصادی

رازگشایی از اخلال ۱۱۰ میلیاردی در نظام اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی توسط یکی از کارکنان ادارات دولتی، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: پس از هماهنگی قضائی و کار روی پرونده مشخص شد متهم اقدام به جمع‌آوری وجوه از همکاران و دوستان خود جهت انجام کار تجاری (خرید و فروش ارز – سکه – گوشی موبایل و…) کرده و قرار بوده ماهیانه سود به حساب نفرات واریز کند که در این خصوص از ۱۴۵ نفر مبالغی جمع آوری کرده و در ماه‌های اول نیز اقدام به پرداخت سود کرده ولی پس از مدتی متواری گشت که با پیگیری‌ها ی لازم و با هماهنگی قضائی نامبرده دستگیر و در تحقیقات انجام گرفته به جرم خود اعتراف کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیر مجاز توسط متهم اخذ شده مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

بدری تأکید کرد: پلیس در مبارزه بی امان با غارت گران بیت المال و سودجویان تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

کد خبر 5751636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha