۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۳۶

توسط انتشارات به‌نشر؛

«یک دانه توت فرنگی» برای بچه‌ها منتشر شد

«یک دانه توت فرنگی» برای بچه‌ها منتشر شد

کتاب «یک دانه توت فرنگی» نوشته یگانه مرادی با تصویرگری سحر فرهاد روش توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «یک دانه توت فرنگی» نوشته یگانه مرادی شامل داستانی با موضوع امانت داری به تازگی با تصویرگری سحر فرهاد روش توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب به آیه ۵۸ سوره نساء اشاره دارد که از این‌قرار است: «خدا به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانشان پس دهید.»

داستان با آوردن و به امانت گذاشتن ظرف توت فرنگی برای همسایه خرگوش کوچولو به نام گوشو خرگوشه شروع می‌شود که برادر گوشو سعی می‌کند از توت فرنگی‌های داخل ظرف بردار اما گوشو خرگوشه مانع او می‌شود که بالاخره بدون دست درازی این دو خرگوش، امانت را تحویل صاحب آن می‌دهند.

بهترین روش برای آموزش مسائل گوناگون به کودکان بهره‌گیری از داستان‌ها و زبان غیر مستقیم است؛ چرا که ارتباط کودکان با داستان به درک بهترشان از مساله کمک می‌کند، در این داستان اخلاقی کودک از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌ها با مفهوم امانت داری آشنا می‌شوند که در دین اسلام به رعایت آن تاکید شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«یک سبد توت فرنگی خوشمزه و دو تا بچه خرگوش توپولو. لپو می‌خواهد توت فرنگی‌ها را بخورد؛ اما گوشو می‌گوید: «نه این توت فرنگی‌ها مال ما نیست…».

این کتاب در ۱۶ صفحه مصور رنگی، قطع رحلی، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5757567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha