۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

سرهنگ گودرزی اعلام کرد؛

‌دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در یافت آباد

‌دستگیری یکی از عاملان تیراندازی در یافت آباد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: ساعت ۲۱:۰۰ ششم اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر درگیری ۴ نفر در محله یافت آباد تهران دریافت و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ۳ نفر از این افراد با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محله و درگیری با نفر چهارم بر سر جای پارک خودرو کرده و از محل متواری شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری یافت آباد این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی هویت هر سه نفر از افراد را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و موفق شدند یکی از این افراد را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف کرد و در بازرسی‌های اولیه سلاحی که متهمان با آن اقدام به تیر اندازی کرده بودند کشف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: این متهم در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهم به مرجع قضائی ارجاع شد.

به گفته این مقام پلیسی دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و دو متهم متواری و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5766540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبداله سلحشوری IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      وینچسترعالیه