۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶

سرهنگ بهرامی خبر داد

کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در شهرری

کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیون عدد لوازم بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در شهرستان ری شهرسنگ تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کند.

سرهنگ بهرامی افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بوده و مقادیری ژیلت دورتو در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۱.۷۶۰.۰۰۰ عدد ژیلت دورتو محصول کشور ویتنام بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 5772760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha