۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۵

یوسفی در تذکر شفاهی:

دولت هر چه زودتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند

دولت هر چه زودتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: شهادت سعید ربیعی‌نژاد نیروی خدوم و زحمتکش و کادر رسمی و افسر نیروی انتظامی در شهر اهواز را که برای حفظ امنیت مردم به شهادت رسید، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای خانواده وی آرزوی صبر دارم.

وی با بیان اینکه ما باید بیش از پیش قدردان زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی باشیم، اظهار داشت: نمایندگان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ توجه لازم را در بحث فوق‌العاده ویژه پرسنل وزارت کشور داشتند و انتظار می‌رود این مصوبه اجرا و فوق‌العاده ویژه این پرسنل پرداخت شود. لازم است به حقوق پرسنل وزارت کشور توجه شود تا معیشت آنها بیش از این دچار مشکل نشود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی قیمت خرید تضمینی گندم ۱۵ هزار تومان تعیین شده که شاهد افزایش قیمت نهاده‌ها، آب بها و موارد دیگر هستیم. قیمت ۱۵ هزار تومان بی عدالتی است و حداقل قیمت ۱۹ هزار تومان پیشنهاد می‌شود. باید از کشاورزان حمایت شود که در غیر این صورت موضوع کمبود مرغ و گوشت تکرار می‌شود.

یوسفی با تاکید بر ضرورت اعمال فوق العاده ویژه برای معلمان، گفت: دولت هر چه سریع‌تر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

کد خبر 5774251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha