۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰

فرمانده انتظامی خوزستان:

بیش از ۴۰ ماینر در اهواز کشف شد

بیش از ۴۰ ماینر در اهواز کشف شد

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۴۱ دستگاه ماینر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران فرماندهی انتظامی اهواز با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های مذکور اعزام شده و در بازرسی به عمل آمده ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را که به صورت قاچاق و غیر قانونی راه اندازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 5775996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      4 9
      سلام وعرض ادب امیدوارم که هرچه سریعتراین دستگاهاجمع اوری شوندچون مصرف برق زیادی دارندواسیب به شبکه برق هرمنطقه می باشنددست تک تک نیروی انتظامی ونظامی می بوسم خداپشت وپناهتان باشدخداقوت برادران
    • علی RO ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      چراهمسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری مخابرات با شاغلین همتراز را باتوجه به در نظر گرفتن تامین اعتبار آن توسط سازمان برنامه و بودجه منظور شده در سال ۱۴۰۱, و ۱۴۰۲ انجام نمی دهند رسانه ها بداد ما برسید
    • FI ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      1 0
      اگر ماینر خلافه باید برای همه خلاف باشه نه برای مددم خلاف ولی برای ۰۰۰۰۰ آزاد باشه این آخر بی عدالتی است