۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۵

موبایل قاپ حرفه‌ای دستگیر شد

موبایل قاپ حرفه‌ای دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی افزود: عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی در حال گشت زنی در محدوده خیابان مرادی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و افزود: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: متهم برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمین گیر و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد ادامه داد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: متهم ۲۰ ساله که در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد و متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5781793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha