۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

«تماشاگران رفتار خوبی نداشتند»

واکنش سرمربی سپاهان و تیم ملی به درگیری‌های فینال لیگ هندبال

واکنش سرمربی سپاهان و تیم ملی به درگیری‌های فینال لیگ هندبال

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از حواشی و اتفاقات فینال لیگ هندبال ایران گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت فینال سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان عصر امروز در حالی برگزار شد که تیم شاملی به پیروزی رسید اما سپاهان باتوجه به نتیجه بازی رفت به عنوان قهرمانی دست یافت.

ووسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران که از میانه‌های فصل مربیگری تیم سپاهان در لیگ را برعهده گرفت، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی اول امروز بازی را جدی شروع نکردیم. بازیکنانم امروز تمرکز کافی نداشتند. البته بازیکنانمان مصدوم بودند ولی با تمام توان شرکت کردند.

وی در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: امروز همه چیز خوب نبود. هم تماشاگران رفتار خوبی نداشتند و هم اتفاقاتی دیدیم که اینها برازنده هندبال نیست.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص اینکه تنها ۸ روز تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا فرصت هست و آیا این زمان برای ریکاوری کافی است؟ گفت: خیلی وقت تا شروع قهرمانی آسیا نداریم. یک روز استراحت و بعد تمرینات را شروع می‌کنیم.

ووسلین در مورد اولین تیمی که قرار است در جام باشگاه‌های آسیا برابر آن قرار بگیرد هم اظهار کرد: تا امروز تمرکز ما روی لیگ بود که به پایان رسید. از فردا حریفانمان را آنالیز می‌کنیم. تعداد زیادی فیلم از حریفان داریم. شاید روی کاغذ الریان از ما قوی‌تر باشد ولی ما در خانه هستیم و با صد درصد توان برای این تیم و سایر حریفانمان قرار می‌گیریم.

کد خبر 5789656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha