۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷

سرمربی تیم هندبال شاملی:

تیمم شایسته قهرمانی بود/ هنوز حضورمان در جام باشگاه‌ها مشخص نیست

تیمم شایسته قهرمانی بود/ هنوز حضورمان در جام باشگاه‌ها مشخص نیست

سرمربی تیم هندبال باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر این رشته شاگردانش را شایسته کسب قهرمانی عنوان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران عصر امروز با قهرمانی سپاهان اصفهان به پایان رسید.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم شاملی پس از تکرار عنوان نایب قهرمانی تیمش در این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما در این مسابقه برد اما نایب قهرمان شد. من این قهرمانی را به تیم سپاهان تبریک می گویم. شاگردان من شایسته قهرمانی بودند و برای این فصل خیلی زحمت کشیدند.

وی در مورد عملکرد تیمش در بازی رفت و برگشت فینال هندبال تاکید کرد: در بازی اول اشتباهات تیم ما زیاد بود و بازی را واگذار کردیم. در بین دو بازی ریکاوری کرده و در بازی دوم اشتباهاتمان کمتر شد و بازی را بردیم.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی در پاسخ به این پرسش که تیم شما دومین نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد و فرصت کمی تا آمادگی برای حضور در این رویداد باقی مانده است؟ گفت: تا الان تکلیف ما برای حضور در این مسابقات مشخص نیست و درگیر بازی‌های لیگ بودیم. قرار است امشب جلسه‌ای با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار و تصمیم گیری شود که در این رقابتها شرکت کنیم یا خیر.

ظهرابی در این خصوص ادامه داد: بنا داریم در این رقابتها شرکت کنیم اما مشکل مالی هم هست. با وجود اینکه بازی‌ها در ایران است اما باید هزینه‌ها را به دلار پرداخت کنیم.

سرمربی تیم هندبال شاملی در مورد وضعیت داوری و حواشی دیدار فینال گفت: در بازی قبلی صحبت نکردم و الان هم صحبت نمی‌کنم. کار من کار فنی است.

کد خبر 5789655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha