۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳

انتخاب موقت اعضای هیات اجرایی کارگروه هنرمندان انجمن خادمان قرآن

انتخاب موقت اعضای هیات اجرایی کارگروه هنرمندان انجمن خادمان قرآن

نشست اعضای هیأت اجرایی کارگروه هنرمندان برگزار شد و باوجود اینکه تعداد اعضا به حدنصاب نرسید، انتخاب اعضای هیأت اجرایی به صورت موقت انجام و تعیین رئیس و دبیر آن به ۳۰ خرداد موکول شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برگزاری مجامع تخصصی کارگروه‌های انجمن قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، مجمع تخصصی کارگروه هنرمندان با حضور جمعی از اعضای این کارگروه در قالب هنرمندان بخش سینمایی و خوشنویسان در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدرضا پورمعین دبیر موقت انجمن و مشاور معاون قرآن و عترت، ضمن تشکر از حضور خادمان این کارگروه به صورت حضوری و برخط، نکاتی را پیرامون برگزاری مجامع تخصصی و وظایف تصریح شده در اساسنامه و ضرورت تشکیل هیأت‌های اجرایی و برگزاری مجمع عمومی که پس از تعیین اعضای هیأت اجرایی کارگروه‌های پنجگانه مطرح و در عین حال نقش برجسته انجمن و اعضای آن را در پیشبرد اهداف قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در یکایک جامعه قرآنی یادآور شد.

ادامه این جلسه به توضیحات عباس صالح مدرسه‌ای که مدیریت این جلسه را به عهده داشت اختصاص پیدا کرد.

همچنین توضیحاتی پیرامون مفاد اساسنامه توسط سیدعلی سرابی از خادمان و اعضای شورای دوره گذشته اختصاص یافت.

سپس از میان نامزدهای انتخاباتی اعضای هیأت اجرایی با آرای اعضای حاضر که جمع آنان به حدنصاب نرسیده بود ۶ نفر به عنوان هیأت اجرایی موقت تعیین و مقرر شد تا در جلسه آتی این کار گروه که در ۳۰ خردادماه جاری برگزار می‌شود در مورد تثبیت این اعضا و تعیین رئیس و دبیر آن تصمیم‌گیری شود.

اعضای هیأت اجرایی کار گروه بخش هنرمندان به ترتیب آرا به شرح ذیل انتخاب شدند:

۱. احمدعبدالرضایی

۲. ابوالفضل خزاعی

۳. محمدرضا افشاری

۴. عباس صالح مدرسه‌ای

۵. عبدالحمید قدیریان

۶. امیر عباس قلیچ‌لو

در بخش هنرمندان شامل فیلمسازان، کارگردان و هنرمندان سینمایی عباس صالح مدرسه‌ای، امیر عباس قلیچ‌لو، عبدالحمید قدیریان، محمد داودی کهکی و محمدعلی باشه آهنگر و خوشنویسان مقصود پاشایی، محمدرضا افشاری, محمد علی قربانی، حسین آیات، رضا ولی‌زاده و سلیمان سعیدآبادی به صورت حضوری و خوشنویسان احمدرضا عبدالرضایی, سعید کافی و عبدالکاظم صادقا به صورت برخط در این مجمع حضور پیدا کردند.

به محض پایان یافتن این مجمع، نشست کارگروه تخصصی پژوهشگران آغاز شد که به علت عدم حدنصاب حاضرین اعم از اعضای حاضر و برخط، برگزاری مجمع این کارگروه نیز به ۳۰ خردادماه جاری موکول شد.

در بخش کارگروه پژوهش حجت الاسلام رهبر و علی رواقی به صورت حضوری و حجت الاسلام رضایی اصفهانی، حجت الاسلام طباطبایی و حجت الاسلام نجارزادگان و کمال‌الدین غراب به صورت برخط حضور یافتند.

کد خبر 5799902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha