۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۲

حجت الاسلام لطفیان:

وحدت شیعه و سنی زمینه ساز پیروزی در میادین مختلف است

وحدت شیعه و سنی زمینه ساز پیروزی در میادین مختلف است

ارومیه - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: وحدت شیعه و سنی زمینه ساز پیروزی در میادین مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم لطفیان عصر سه شنبه در مراسم معرفی مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: بر اساس منویات امام خمینی (ره)، وحدت کلمه، عامل شکست رژیم طاغوت و حرکت مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف است

امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این آئین گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی جهان را بر هم زد.

ماموستا مامد کلشی نژاد گفت: دشمنان با جنگ سخت و نرم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ادوار مختلف مورد حملات بی وقفه خود قرار داده اند اما مردم ایران اسلامی، با تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب این راه پر فراز و نشیب را با وحدت طی کرده اند تا امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در جهان سر برافرازد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم به تبیین ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب پرداخت و گفت: ایمان به خداوند و هدف متعالی و امیدوار بودن به نصرت الهی دو خصیصه مهم امام راحل در حرکت انقلابی است که باید مورد توجه نسل‌های مختلف قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در ادامه افزود: جدال حق و باطل از اول تاریخ در جریان بوده است و همچنان نیز ادامه خواهد داشت که باید با الهام گرفتن از آموزه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی با وحدت کلمه در برابر باطل بایستیم و دین الهی را یاریگر باشیم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام سید آزاد موسوی به عنوان مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات حجت الاسلام فعال آذر قدردانی شد.

حجت الاسلام فعال آذر مدیر سابق مرکز اسلامی استان نیز در این آئین گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

کد خبر 5803597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha