۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد

دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای اسناد

دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای اسناد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با رصدهای اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت ۲ جاعل حرفه‌ای اسناد املاک در تهران کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کردند و پی بردند، ۲ مرد جوان با جعل اسناد املاک دست به اعمال مجرمانه زده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی و در ادامه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه آنها را در کرج شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات پیچیده متهمان را دستگیر و برای تحقیقات به اداره سیزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی اسناد دفترچه‌ای و تک برگ مالکیت و آلات و ادوات ارتکاب جعل از مخفیگاه موردنظر کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جعل اسناد و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 5804845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha