علمای یمن:آمریکا بنیان خانواده را در جوامع اسلامی نشانه گرفته است

علمای یمن:آمریکا بنیان خانواده را در جوامع اسلامی نشانه گرفته است

انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، انجمن علمای یمن، حمایت آمریکا از انحرافات جنسی و ابتذال‌گرایی را محکوم کرد و آن را تحولی نفرت انگیز و جنگ علیه ارزش ها، اخلاقیات و فطرت پاک انسانی توصیف کرد.

انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه مردم این کشور ملتی همجنس‌گرا هستند و تشویق آشکار او به بی‌اخلاقی و ابتذال، نشان‌دهنده نابودی قریب‌الوقوع آمریکا است.

این انجمن بار دیگر بر اهمیت مصونیت جامعه مسلمانان در مقابل جنگ نرم تاکید کرد و افزود که دولت و علما باید مسئولیت آموزشی خود را در قبال خطر آمریکا در بخش امنیت خانواده و اجتماع به عهده بگیرند.

در بخش دیگری از بیانیه انجمن علمای یمن آمده است: دولت آمریکا تلاش می‌کند جوامع اسلامی را هدف قرار دهد، پیوندهای برادری و خانوادگی آنها را از بین ببرد و ایمان و هویت انسانی آنها را مسخ کند.

علمای یمن همچنین به رژیم‌های دست نشانده آمریکا در منطقه نسبت به همراهی با گرایش این کشور برای گسترش فحشا هشدار دادند و تأکید کردند که ملت های اسلامی باید علیه خیانت و عادی سازی حرکت کنند.

انجمن علمای یمن در پایان بیانیه خود تأکید کرد: باید در مقابل رویکرد و سیاست‌های آمریکا که ویران‌کننده ارزش‌ها و اخلاق است و نظام ارزش‌های اعتقادی مسلمانان را هدف قرار می‌دهد، ایستاد.

کد خبر 5809203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha