۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۷:۱۶

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خوزستان خبر داد؛

اجرای پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان

اجرای پویش به عشق علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان

اهواز - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان گفت: پویش به عشق علی (ع) از عید قربان تا عید غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حافظ منصوری شامگاه یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این پویش ملی که با مشارکت رادیو برگزار می‌شود و هموطنان می‌توانند با نیت «نذر قربانی» و «اطعام نیازمندان» ویژه عید غدیر با شماره گیری کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* در این طرح شرکت کنند.

منصوری گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان افزود: مردم در این ایام می‌توانند به نیت امیرالمؤمنین مولا علی (ع) به انجام امور خیر اهتمام داشته باشند.
منصوری تصریح کرد: اطعام روز عید غدیر خم بسیار مورد سفارش قرار گرفته است و یکی از امور خیر که می‌تواند در این ایام مورد توجه قرار گیرد اطعام مردم به ویژه نیازمندان است.

وی با بیان اینکه حامیان ایتام و محسنین می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به شماره کارت فرزند معنوی‌شان ماهیانه واریز کنند، ادامه داد: کمیته امداد استان ۲۹ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

منصوری گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* می‌توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند یا با مراجعه به ادارات و مراکز نیکوکاری حمایت ایتام تحت کمیته امداد استان را عهده دار و با واریز مستقیم کمک‌های خود به حساب فرزند معنوی خود از ثواب و برکات این عمل خیر بهره‌مند شوند.

وی از مردم نوع‌دوست و نیکوکاران درخواست کرد با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

کد خبر 5825864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha