۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۲۷۷ سری جهیزیه در مازندران اهدا شد

 ۲۷۷ سری جهیزیه در مازندران اهدا شد

ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران از اهدای ۲۷۷ سری جهیزیه و هزار و ۳۰۰ سری لوازم خانگی به مناسبت عید غدیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بهترین کار در ایام غدیر حمایت از نیازمندان است، گفت: ۲۵۳ سری جهیزیه اردیبهشت ماه امسال بین نو عروسان اهدا شده است.

وی با اظهار اینکه با به مناسبت عید سعید غدیر ۲۷۷ بین نوعروسان توزیع شده است، گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم جشنی در استان برگزار شده است.

وی با تقدی از گروه‌های جهادی گفت: با همت این گروه‌ها ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم با با ارزش ۵۰ میلیارد تومان تهیه و توزیع می‌شود، همچنین اهدای هزار و ۳۰۰ سری لوازم خانگی و دو هزار سبد معیشتی هر یک به ارزش دو میلیون تومان از دیگر برنامه‌ها است.

معافی مجموع هزینه‌ها برای اجرای طرح‌های شامل توزیع جهیزیه لوازم خانگی و تأمین غذای گرم را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: ما منتظر دریافت کارت عروسی برای اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان هستیم.

معافی درباره مسکن محرمان گفت: امسال با مشارکت سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و حمایت دولت مردمی و انقلابی، تمامی محرومین فاقد مسکن در استان در روستاها صاحب مسکن می‌شوند.

کد خبر 5828638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha