۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

رئیس پلیس پیشگیری مازندران:

مناطق جرم خیز مازندران پاکسازی شد

مناطق جرم خیز مازندران پاکسازی شد

ساری- رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده با رویکرد محله محور در مناطق حاشیه نشین به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت، یک طرح ۲۴ ساعته تحت عنوان طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده را با رویکرد محله محور در مناطق حاشیه نشین در سطح استان اجرا کردند.

وی در ادامه گفت: در این طرح که با حداکثر توان انسانی و بهره‌مندی از امکانات کوپ ها اجرا شد ۴۲ معتاد متجاهر، ۲۶ خرده فروش مواد مخدر، ۵۸ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف ۵۳ فقره سرقت افزود: ۱۹۷ نفر محکومین متواری و تحت تعقیب نیز توسط کوپ های استان دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر تداوم اجرای اینگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: به منظور تداوم امنیت پایدار و رضایتمندی مردم پلیس با تمام توان آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی در سطح جامعه است.

کد خبر 5841185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید فرجی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      3 0
      با سلام لطف کنید یه سری هم به محله های جرم خیز کرمانشاه هم بزنید بخدا ما روزها هم امنیت نداریم از دست موادفروشها و معتادین متجاهر
    • US ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      واقعا ممنون از استاندار اقای حسینی پور .از ورود به استانداری ..واقعا مازندران .سروسامان گرفت .از رسیدگی به شهرستانها .گرفتن جلوی زمین خواری.. ساماندهی معتادین .ممنون
    • وطنپرست IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      4 0
      خسته نباشید نیروی انتظامی واقعا بده و زشته که در استان مازندران که استانی شمالی وزیباهست..‌بده که کنارساحل وجنگل ها معتاد .دزد. داشته باشه. دمت تون گرم نیروی انتظامی
    • حمید IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 0
      بدترین وپر مواد فروش ترین شهر گیلان لاهیجان هست اصلا اونجا نرید سفر